2014-01-11, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qazqa
När kommer TOTY var det inte den 10e?

Edit: Första inlägg 2014
Trettonde*
Citera
2014-01-11, 02:24
Medlem
Knugen37s avatar
Någon som testat Luca Toni IF? Måste göra ett Fiorentina lag med honom.
Citera
2014-01-11, 02:28
Medlem
bestämde mig för att vara lite main stream och lira med napolis camo-tröjor, fan va snygga dom är ingame asså en ganska bra trading method för er som behöver tips är att trejda med dyra kits. napolis camos går från allt mellan 150 coins till 1100 tex
Citera
2014-01-11, 02:31
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.Heskey

Håller på att buda på if Toni Kroos för runt 80k. Sedan när jag ska lägga ett bud på 85k så blir det 189k
Hur fan gick det till!!!!!!
Så jävla typiskt när toty kommer ut och allt.
Jag förmodar att det är omöjligt, men kan man begära fifa på 100k om man snackar men någon support?
kuk
Du har blivit pricebumpad, du har bara dej själv att skylla och kommer inte få tillbaka dom, tyvärr.
Citera
2014-01-11, 02:34
Medlem
raffeYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woooqe
kan det vara så att de svarta spelarna på EA:s twitter meddelande om TOTY är laget som kommer? och isåfall undrar jag vem han med långt hår längst till höger är någon som vågar sig på en gissning?

https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/421657720434204672/photo/1

Falcao?
Citera
2014-01-11, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raffeY
Falcao?
falcao är för kort. ser mer ut som cavani, vilket bevisar att laget är hitte-på
Citera
2014-01-11, 02:44
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Hur sexiga är Torres Nilo och Salcido då?

Tycker själv Pro League har grymma försvarare! 'Tshimanga Koulibaly Mbodji Opare' är en sjukt bra 4-backslinje. Hur bra är Riascos förresten? Ser sjukt intressant ut. Quintero älskade jag på 13 men inte längre 5* skills och har tappat i styrka. :/

Salcido är en bra tvåvägsspelare, Nilo är helt ok. Riascos är det han verkar, ett riktigt monster. Missnöjd med Pro League-spelarna, de enda som skött sig riktigt bra är Odjija och Mbodji.

Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Vad yrar du om? Läs på innan du börjar snacka.
Av Newcastles hittills 20 spelade matcher har Ben Arfa befunnit sig i startelvan eller på bänken i 19 av dessa. Anledningen till varför han så sällan får starta och istället byts in i slutskedet av matchen? Svaret på detta är enkelt, han presterar för dåligt. Svårare än så är det inte.

De senaste matcherna har han dock spelat upp sig, och för en gång skull faktiskt bidragit med lite till laget.
Men att klassa honom som Newcastles viktigaste spelare? Haha ja självklart får ju alla ha sin syn på saken, men jag som följer PL natt och dag kan då säga, att Newcastles absolut viktigaste spelare denna säsongen har inte varit HBA, utan deras målvakt Tim Krul.

Skrev "han är ju ANNARS Newcastles viktigaste", sen att han börjat på bänken ofta är på grund utav den återkommande skada som han ådrog sig förra säsongen som också ledde till att han var borta större delen av 2012/2013. Om han hade varit 100%ig hade han startat samtliga matcher och antagligen också bidragit en del.

Han var extremt bra säsongen innan, det är det jag baserar den hypotesen på. Att han blev nedgraderad hade inget med dålig form att göra.

Om du följt PL lika noga som du påstår hade du varit medveten om detta och då skulle du dessutom ha koll på att Remy varit Newcastles klart bästa spelare den här säsongen.
Citera
2014-01-11, 02:52
Medlem
Super.Bendtners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
falcao är för kort. ser mer ut som cavani, vilket bevisar att laget är hitte-på
Tycker de ser ut som Zlatan. Och en av dom har en stor vattenskalle så det måste vara Kompany. Skönt att det inte blir som förra toty.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Super.Bendtner
Tycker de ser ut som Zlatan. Och en av dom har en stor vattenskalle så det måste vara Kompany. Skönt att det inte blir som förra toty.

Kompany kommer absolut inte vara med i TOTY
Citera
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ACM81
Nu har jag köpt och hunnit spela 8 matcher med IF Kaka Först körde jag han som CAM i en 4-2-3-1 och det är en helt ny formation för mig så det gick väl inget vidare.

Sen körde jag han som CM i min nya favoritformation 4-3-3(5) men känns lite onödigt att ha han där och eftersom han har h/l workrates som inte heller är så bra för jag vill gärna att mina CM jobbar lite hem också.

Så till sist så satte jag han som CAM i en 4-1-2-1-2 och den formationen fungerar alltid. Det jag märkte mest skillnad på mot hans nif det är hans longshot och shotpower för innan gick det ju inte och ta ett skott utanför straffområdet nästan men nu när han fått 90 i longshots och 81 shotpower mot hans förra stats som va 83, 75 så är det stor skillnad.

Nåt annat som är sjysst är hans 88 finishing och 93 curve men även 91 ballcontroll fast det viktigaste av allt som jag inte får glömma är att han har 99 i stamina mot hans nifs 44. Finns endel spelare jag inte märker nån skillnad på när jag testar deras IF men här märks det verkligen så jag rekommenderar han som CAM.

Snyggt! Har aldrig testat kaka kanske får ta o göra de ,

Och sen har ju alla IFs 99 i stamina ? xd
Citera
2014-01-11, 02:54
Medlem
Super.Bendtners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abstinence
Kompany kommer absolut inte vara med i TOTY
Varför skulle han absolut inte vara med? Tycker han och Thiago Silva är dom 2 bästa backarna i världen? Fast kanske man ska gå på gamla meriter och ta Pique för säkerhets skull.
Citera
2014-01-11, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Super.Bendtner
Säger det igen, spelarna på bilden är inte dem som kommer va med i TOTY. Hur har du tänkt att EA ska veta det redan när galan är på måndag...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in