Citat:
Ursprungligen postat av
max02
Hur sexiga är Torres Nilo och Salcido då?
Tycker själv Pro League har grymma försvarare! 'Tshimanga Koulibaly Mbodji Opare' är en sjukt bra 4-backslinje. Hur bra är Riascos förresten? Ser sjukt intressant ut. Quintero älskade jag på 13 men inte längre 5* skills och har tappat i styrka. :/
Salcido är en bra tvåvägsspelare, Nilo är helt ok. Riascos är det han verkar, ett riktigt monster. Missnöjd med Pro League-spelarna, de enda som skött sig riktigt bra är Odjija och Mbodji.
Citat:
Ursprungligen postat av
BendingSwine
Vad yrar du om? Läs på innan du börjar snacka.
Av Newcastles hittills 20 spelade matcher har Ben Arfa befunnit sig i startelvan eller på bänken i 19 av dessa. Anledningen till varför han så sällan får starta och istället byts in i slutskedet av matchen? Svaret på detta är enkelt, han presterar för dåligt. Svårare än så är det inte.
De senaste matcherna har han dock spelat upp sig, och för en gång skull faktiskt bidragit med lite till laget.
Men att klassa honom som Newcastles viktigaste spelare? Haha ja självklart får ju alla ha sin syn på saken, men jag som följer PL natt och dag kan då säga, att Newcastles absolut viktigaste spelare denna säsongen har inte varit HBA, utan deras målvakt Tim Krul.
Skrev "han är ju ANNARS Newcastles viktigaste", sen att han börjat på bänken ofta är på grund utav den återkommande skada som han ådrog sig förra säsongen som också ledde till att han var borta större delen av 2012/2013. Om han hade varit 100%ig hade han startat samtliga matcher och antagligen också bidragit en del.
Han var extremt bra säsongen innan, det är det jag baserar den hypotesen på. Att han blev nedgraderad hade inget med dålig form att göra.
Om du följt PL lika noga som du påstår hade du varit medveten om detta och då skulle du dessutom ha koll på att Remy varit Newcastles klart bästa spelare den här säsongen.