Funderar på att spenadera alla mina coins på billiga positionskort för att sedan kanske ha dubblat min budget för att sedan ha råd med CR7. Hur låter det tycker ni?
Hur dubbla budget? Räknar du med att priset på korten ökar eller priset på spelarna med andra positioner?
Har också Xbox men vårt bredband strular så jag har inte kunnat spela på 2 månader. Men den 20e får vi det fixat, så lägg till mig så kan vi köra wager i framtiden. Maxnbm heter jag.
Angående Ari och laget: Har nu lagt ut hela laget till försäljning då de helt enkelt inte funkade. Ari var däremot en av få ljusglimtar. Dock finns det mycket roligare silvers att spela med!
De Bruyne helt klar för Wolfsburg. Såg för några dagar sedan att någon här i tråden ville hybrida in Bruyne med några bundeslirare b.la Draxler, well nu blev det helt plötsligt väldigt mycket enklare.
De Bruyne helt klar för Wolfsburg. Såg för några dagar sedan att någon här i tråden ville hybrida in Bruyne med några bundeslirare b.la Draxler, well nu blev det helt plötsligt väldigt mycket enklare.
stor sannolikhet att Ben arfa kommer med i TOTW? för isf ska jag nog börja snickra om mitt lag då han är en av mina absoluta favvo spelare tänkte dock köpa laget under TOTY :/ o btw, kmr det TOTW under TOTY??
stor sannolikhet att Ben arfa kommer med i TOTW? för isf ska jag nog börja snickra om mitt lag då han är en av mina absoluta favvo spelare tänkte dock köpa laget under TOTY :/ o btw, kmr det TOTW under TOTY??
Say whaaat? Vad har jag missat? :O Varför skulle Ben Arfa få en IF?