2014-01-10, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBluesBrother
Jag har lite knapert med spelare just nu så kan inte rotera på alla positioner för att hålla fitness högt.
Jag har en andra uppställning (annan squad) som jag kört tournament med men då ökar inte fitness på mina spelare i första 11:an. Måste man spela säsong för att det ska fungera?

Hur brukar ni göra?
Roterar spelare?
Köper consumables?
Hade du förstalaget på bänken? Annars ökar inte konditionen.

Har flera lag jag roterar med(två i taget).
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Om jag skapar ett till lag kommer det börja i div 10 då?
Vad menar du med lag?

Om du skapar en ny trupp åker du såklart inte ner till 10:an.
Skapar du en ny klubb däremot så kommer du ligga längst ner.
Senast redigerad av kreml-high 2014-01-10 kl. 21:09.
Citera
2014-01-10, 21:12
Medlem
likeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
Hade du förstalaget på bänken? Annars ökar inte konditionen.

Har flera lag jag roterar med(två i taget).

Vad menar du med lag?

Om du skapar en ny trupp åker du såklart inte ner till 10:an.
Skapar du en ny klubb däremot så kommer du ligga längst ner.

I min värld är lag samma sak som trupp men fick svar ovan, tack iaf.
Citera
2014-01-10, 21:12
Medlem
Stekwalls avatar
Tänkte fråga hur ni kommer lägga ut packsen under Toty? Kommern i lägga allt direkt eller köpa lite för varje del av TOTY? Och hur mycket ska ni köpa för?
Citera
2014-01-10, 21:20
Medlem
Byggde det här laget men har inte hunnit testa det än. Körde 4-3-3(5) innan och där gick det hur bra som helst i division 1 med billiga spelare som Naingolan, El Sharaawy, Jesus mm men hoppas 4-2-3-1 är en lika bra formation.

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=ePHxHrb0nKJ38s3
Citera
2014-01-10, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
I min värld är lag samma sak som trupp men fick svar ovan, tack iaf.
I min med. I min värld roterar jag som sagt också mellan två lag, så därför var jag lite förundrad över frågan efterssom det är så självklart för just mig.
Citera
2014-01-10, 21:36
Medlem
R4xx0rs avatar
När tänker ni köpa era lag? Jag funderar på om söndag eller på måndag när TOTY har släppts kan vara bästa tidpunkten att köpa. Vad tror ni?
Citera
2014-01-10, 21:45
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Någon som fått 10 i betyg på en spelare någongång? Gomez gjorde nyss 5 mål i en mach för mig och fock 9,9 i betyg, varför inte 10?
Jag har fått 10 i betyg på fyra olika spelare samma match i FIFA 13. Tror dock inte jag spelade klart hela matchen, därav betygen.

Edit; Sex spelare till och med.
Senast redigerad av eribabsi 2014-01-10 kl. 21:47.
Citera
2014-01-10, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
När tänker ni köpa era lag? Jag funderar på om söndag eller på måndag när TOTY har släppts kan vara bästa tidpunkten att köpa. Vad tror ni?

Är riktigt osäker kring detta men har svårt att tro att det kan vara söndag? För TOTY kommer ju måndag kväll så jag antar att det är då alla spenderar sina cash och mest lägger ut spelare
Är det så att ena dagen släpps backarna, andra dagen mittfältarna och tredje dagen anfallarna eller hur är det??
Citera
2014-01-10, 21:47
Medlem
OddFellas avatar
Sjuk dag.. Fick nu sålt en Shane Long för 19k, köpt tidigare i veckan för 5k. Tidigare sålde jag en Jackson Martinez för 3.5k , köpt i morse för 700. Trodde marknaden skulle dö nu inför TOTY?
Citera
2014-01-10, 21:48
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Är riktigt osäker kring detta men har svårt att tro att det kan vara söndag? För TOTY kommer ju måndag kväll så jag antar att det är då alla spenderar sina cash och mest lägger ut spelare
Är det så att ena dagen släpps backarna, andra dagen mittfältarna och tredje dagen anfallarna eller hur är det??
Förra året kom dom med två dagars mellanrum.
Citera
2014-01-10, 21:48
Medlem
Kouyates avatar
http://www.futhead.com/14/squads/5046995/ - Kan någon komma på en bättre liga att hybrida in än belgiska? är nöjd med vänstersidan och den colombianska-kombinationen men varken Sobota eller Odjija har övertygat mig på 14.
Citera
2014-01-10, 21:49
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp

Många som paniksäljer sina spelare, därav tror jag att det kan bli söndag.
Ja jag tror det, det har väl varit så tidigare år? Alltså att de släpps med någon dags mellanrum. Och sista dagen (söndag) kommer hela laget ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in