Citat:
Ursprungligen postat av
leyland
Röker han endast två gånger varje år?
Jag tror minsann att Fredrik vill släta över sitt missbruk och den tidigare läkarens utlåtande.
Han vill även sekretessbelägga det här yttrandet från Frivården, men se det gick inte.
Jag tror inte ett skit på vad han säger till Frivården, men om nu domstolen anser att det är korrekt kan han kyssa sig goodbye till att ha skador på minnet av haschbruket.
Så fine det har ingen större betydelse, men för min del är det en knarkare oavsett.
ADD? Jaha det ser inte ut som alla bokstavskombinationer är så seriösa längre. Det är mer fel på IQ och andra aspekter man ska ta in nuförtiden.
Citat:
Ursprungligen postat av Fin
Hon bekräftar därmed att ingen date var planerad till morgondagen. Ingen alt gm alltså.
Marina tolkade JE som alla andra normala skulle gjort. Ingen date.
Det är sista gången systern talar med Marina. Och hon har berättat i förhör tidigare vad som sagts och detta belägger hennes trovärdighet. Den här systern har väl tagit detta så hårt att hon inte kunnat arbeta riktigt fullt ut. Hon har inte heller tyckt att Fredrik är en sympatisk kille.
Och hon menade att våren 2010 så va det definitivt mellan M och F.-
Han gjorde allt för att få stanna. Hon gav order och han utförde dom då han visste att han hängde löst.- Men en sak klarade han inte av och det va sexbiten, så när det gick upp för Fidde att sagan va slut, så pang.