Citat:
Ursprungligen postat av
Fin
Mamma L berättade i förhöret om de
vita presenningarna som användes för att täcka utemöblerna. De är samma som den Marina hittas mördad i.
Dessa presenningar har FS förnekat i tråden. Sedan har de enligt FS (via Q) varit gröna.
Konstigt att han inte kommer ihåg dom. Och när han väl minns, så är de gröna.
Nu drar det snart igång igen.
Dessa presenningar var det som fick mig att avgjort se F som GM.
Jag vet inte varför han var dum nog att förneka dem, när bäddmadrasser och annat också försvunnit.. Borde han inte ha fattat att någon sett dessa presenningar?
Och jag informerade om detta i tråden, men Q (?) hävdade att det absolut inte funnits några vita presseningar, varför? Detta var innan emballaget blev känt.
Jag har läst allt, advokaten och den misstänkte också.
Varför mörka dessa i tråden? Vad vill man vinna på det? Enbart mördaren kan ju veta att dessa pressar är paketet.
Endast de som håller med om att F är oskyldig har ens brytt sig om att förneka de vita.
De vet alltså hur viktiga dessa är för utredningen? För om F haft dem, och de är emballaget.. Men han påstår sig inte känna till dem, och så visar det sig att de visst fanns.
Vad säger det?
Edit: "jag har läst allt" får man ta med en nypa salt. Det kan ju inte jag veta.. Men någon hade lagt upp "allt" på PiratViken, sedan försvann den filen, om det var allt vet jag ju inte.