Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
Facit till mina två små pyssel.
Först den lite tristare:
(FB) Enda tråden för debatt om debattörerna i F&J
Citat:
A= Snellhesten
Levererar surt stinkande bittra inlägg som alla handlar om att feminister är orsaken till alla hans personliga problem, spelar ingen roll vad ämnet i sig är, alla hans inlägg handlar om detta.
Klarar inte vika av från denna väg alls och äger noll kapacitet följa en röd tråd eller ett resonemang
.
Intressant, kan du citera? I vilka inlägg debatterar jag mig själv istället för frågan som helhet och hur den påverkar män respektive kvinnor?
Lustigt även att
jag inte kan vika ifrån någon väg när det är du själv som bevisligen hycklar i din politiska ståndpunkt. När din "rörelse" ska försvaras påpekar du hur viktigt det är att jobba med mansfrågor och hur mycket ni gör för att i något annat ämne sitta och bagatellisera något som påverkar män negativt och roa dig åt det. Nämnde jag ditt påstående att mansfrågor var något män själva behöver ta upp? Du är falsk och står på det ben som ger dig mest vinning för stunden.
När någon problemfråga belyses ur
kvinnlig delaktighet, vad
kvinnor kan göra för att förbättra den, så slår du dövörat till direkt, för att sedan fortsätta upprepa att det är hos mannen problemet ligger. Den heliga offerstämpeln får under inga som helst omständigheter sättas på spel.
...Men det bästa är ändå att jag inte skulle kunna följa en röd tråd eller ett resonemang, kan det bli mer ironiskt? Otaliga är de gånger som jag tvingats sitta och reda ut vad fan det är du menar för att sedan även förklara detta för dig då du inte ens själv verkar veta. Du bemöter argument som du själv antingen förvrängt eller missuppfattat och många gånger t om inte alls, för att istället ge dig på något som är offtopic och ska fungera som någon slags "vågskål" mot sakfrågan. Eller genom personangrepp. Bristen av självinsikt är monumental när du själv ska sitta och spela debattauktoritet och påpeka vilka punkter andra faller på.
Nej, vad det egentligen handlar om är att du aldrig lyckas bemöta mina argument och stör dig på sättet jag uttalar mig på - inte minst när jag synar ditt hyckleri. F ö så är jag mycket besviken över att du stavade mitt användarnamn fel...