Citat:
Ursprungligen postat av
Cratzie
Snälla säg inte derby. Du förlöjligar hela svenska supporterkulturen med den termen på er "rivalitet".
Haha, gå och kamma dig. Är du för ung eller för korkad för att veta något om rivaliteten mellan Leksand och Brynäs?
Citat:
Ursprungligen postat av
Illusioner
Består Leksandsklacken bara utav gubbar på 50+? Inte menat som någon förolämpning, jag undrar verkligen.
Klacken består av en väldig mix av killar och tjejer i åldrarna 10-70 ungefär, många till antalet men ljudnivån blir ju inte densamma som en klack bestående av hormonstinna problembarn i övre tonåren (typ AIK IF).
Citat:
Ursprungligen postat av
Salveheim
Och leksingarna har julgransutsyrsel i vanlig ordning

Min tröja luktar ljuvligt ifall du undrar.
Julgransutstyrsel? Måste vi trycka upp tröjor med ee överstruket brownass-logga för att vara c00la?

Tur morsan tvättat tröjan så du kan fortsätta använda den, känns skönt med Leksandsskölden på bröstet va?
"Dagis på södra, ja det är dagis på södra..."
Citat:
Ursprungligen postat av
WonDash
Glöm inte bort att den obligatoriska matchtröjan, en röststyrka som ett barn och en total avsaknad förmåga att kunna håna en motståndare gör leksandsklacken till en klack som mest liknar föräldrar som hejar på sina tioåriga barn under en skojmatch.
Det ser jag inte som något negativt, visst hackas det på motståndare, men fokus ligger på att heja fram sitt lag och inte stå och skrika "hata X" i 60 minuter. Även om det kanske anses coolt av tidigare nämnda undermänniskor....