2014-01-09, 20:49
Medlem
Fraskens avatar
Tjena FB,

Jag skulle behöva lite raggningstips angående ett problem jag brottats en del med. Jag har helt enkelt svårt att gå över den där tröskeln från snack till hångel. Detta gäller miljöer med alkohol, typ krogen eller fester.

Jag som person har byggt upp ett ganska bra självförtroende och jag har bra bros/wingmans att springa ute med. Jag brukar nästan varje gång jag är ute få någons tjejs intresse och till slut hamna i samma fåtölj/soffa eller dylikt med tjejen. En typisk "raggning" för mig brukar bli att jag snackar med en tjej lite intimt och närgånget i typ 10-30 min med armen lite halvt bakom dom men sen så händer liksom ingenting, istället så separeras man pga tjejens vänner eller något annat. Jag försöker att köra lite klassiska flörtkommentarer efter ett tag till dom men oftast så får man inte så mycket tillbaka, jag kanske behöver vara väldigt flörtig redan när jag inleder en diskussion?

Önskar att jag hade en mental röst i huvudet som bara kunde skrika "FINISH HER!" när det var dags att lägga in någon extra växel och som även berätta hur...

Kan dra ett exempel från några helger sen, var på förkrök med ett gäng och mötte en riktigt fräsch tjej. Jag och några kompisar drog till krogen först sen kom dom andra efter ett tag (inklusive den fräscha tjejen då). Hon bjöd in mig till samma fåtölj ganska snart och jag höll om henne bakom ryggen. Satt säkert en timme med henne där och hon visade klara tecken på intresse med hennes kropp, hon låg och gnugga röven mot en och låg med huvudet lite halvt på en hela tiden. Men när jag börjar flörta med henne efter mycket snack så fick man ingen respons... då börja man fundera "vad vill du egentligen?".. slutade med att jag blev trött på situationen och gick och förlora massa pengar på Black Jack istället.

What up?
Citera
2014-01-09, 20:52
Medlem
Du är förjävla långsam tyvärr, ifall du får minsta hint att hon gillar det hon ser så är det bara att "avsluta det", ingen vill höra en onykter grabb snacka skit i en timma.
Citera
2014-01-09, 21:04
Medlem
Davalrofs avatar
Problemet kan nog vara själva flörtandet. Ge fan i det å va dig själv bara.
Citera
2014-01-09, 21:09
Medlem
H8erfisternators avatar
Du måste vara jävligt dominant, inget tvekande utan gå rakt på sak.
Citera
2014-01-09, 21:13
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uran233
Här kan du hitta olika sätt att "Finish her!" på ... http://www.mksecrets.net/mk2/eng/mk2-specialmoves.php

Haha, du hann före. Mortal Kombat är bara att rekommendera om du vill höra den rösten i huvudet, TS.
Citera
2014-01-09, 21:13
Medlem
Fraskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H8erfisternator
Du måste vara jävligt dominant, inget tvekande utan gå rakt på sak.

Men hur tidigt bör man gå rakt på det? Oftast så brukar jag mest snacka och sen efter ett tag försöka känna in läget. Känns så genomskinligt att sätta sig och råflörta det första man gör.
Senast redigerad av Frasken 2014-01-09 kl. 21:32.
Citera
2014-01-09, 21:26
Bannlyst
Ta lite på henne. Sen är det bara att ge henne ett lurigt flin och kolla henne rakt i ögonen. Är ögonkontakten positiv flyttar du dig ännu närmare och lutar dig framåt och kysser henne.
Ögonkontakt är alltså key och inte behöver det ta så lång tid heller, när du känner att du vill ha henne och samtalet flyter på kanon och det är flörtigt och du har byggt lite sexuell spänning är det bara att köra!
Citera
2014-01-09, 21:30
Medlem
wasfuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frasken
Men hur tidigt bör man gå rakt på det? Oftast så brukar jag mest snacka och sen efter ett tag försöka känna in läget. Känns så genomskinligt att säga sig och råflörta det första man gör.

Jag har strulat upp tjejer efter både 30 sekunder och 2 timmar på krogen. Det finns inget som du kan exakt säga när det är dags att kyssa henne. Men ett bra tecken är att du bara helt enkelt låser din blick i hennes ögon och se hur hon svarar på detta. Sen en skitbra sak att göra innan är att ta hennes arm på ett självsäkert sätt och lägga den på din axel så att hon är nära dig. Tycker det brukar falla in rätt naturligt!

Kort och gott måste du eskalera eran kroppskontakt stegvis. Börja med att ta henne lite oskyldigt på armen när du pratar med henne. Sen får du stegvis se hur bekväm hon är. Ah, går att skriva en ganska långt inlägg om detta. Men titta runt lite på olika PUA sidor. Är du intresserad av ämnet bör du läsa Book of book.
Citera
2014-01-09, 21:30
Medlem
Citat:
Men hur tidigt bör man gå rakt på det? Oftast så brukar jag mest snacka och sen efter ett tag försöka känna in läget. Känns så genomskinligt att säga sig och råflörta det första man gör.
Sluta tänk så mycket! Lyssna på reptilhjärnan och agera lite instinktivt. Om hon har suttit och gnuggat röven mot dig i en timme är så är det ju öppet mål, titta henne i ögonen, le, och kyss henne bara.
Citera
2014-01-09, 22:19
Medlem
H8erfisternators avatar
Citat:
Men hur tidigt bör man gå rakt på det? Oftast så brukar jag mest snacka och sen efter ett tag försöka känna in läget. Känns så genomskinligt att sätta sig och råflörta det första man gör.

Kärringar flörtar, om du vill ha henne bjud henne på sprit och var social. När tiden är inne slår du till
Citera
2014-01-09, 22:27
Medlem
trosfuktarns avatar
Om ni står vid baren så ställ din drink bredvid henne när ni pratar. Sakta rör du ansiktet imot henne (som om du skall kyssa henne), fast istället så har du riktning mot din grogg å sugröret, antingen svarar hon eller inte ^^
Citera
2014-01-09, 22:47
Medlem
Citat:
Jag skulle behöva lite raggningstips angående ett problem jag brottats en del med. Jag har helt enkelt svårt att gå över den där tröskeln från snack till hångel. Detta gäller miljöer med alkohol, typ krogen eller fester.

1. Skippa spriten.

2. Fråga henne: "vill du ha en kyss?" Fatta att en normalt funtad tjej som är intresserad av dig faktiskt svarar JA på den frågan, om hon inte rent av kysser dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in