2014-01-08, 08:40
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Det är sjukt gamla nyheter. Ingen stöttade Joels opolitiska brott. Det är inte som i SMR där en snubbe får stryk av en 15-åring för att sedan knivhugga honom och får en egen insamling på nordfront

SMR vann den fighten storslaget. Finns pa film när afa flyr hals över huvud.

Du har missat fb-gruppen "Free Joel" hahahaha du skämmer bara ut dig själv.
Senast redigerad av Disponibel 2014-01-08 kl. 08:43.
Citera
2014-01-08, 10:19
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel

Shit, kan du inte svenska?

Brottet som han är misstänkt för vad det gäller fallet i Kärrtorp är i högst grad politiskt motiverat och han förtjänar all stöd han kan få.
Citera
2014-01-08, 11:18
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver

Brottet som han är misstänkt för vad det gäller fallet i Kärrtorp är i högst grad politiskt motiverat och han förtjänar all stöd han kan få.

Emil Hagberg förtjänar allt stöd!

Joel är en outbildad bidragstagare som slar smabarn.
Ett vettigt samhälle hade satt en kula i pannan pa fanskapet.
Citera
2014-01-08, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver

Stödja folk som hotar folk med kniv???
Citera
2014-01-08, 12:27
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalasbyxmannen
Stödja folk som hotar folk med kniv???

Ja absolut. Jag stödjer folk som skyddar andra från nazistiska attacker, skulle aldrig tveka.
Citera
2014-01-08, 20:07
Medlem
norra-sidans avatar
Citat:
Emil Hagberg förtjänar allt stöd!

Joel är en outbildad bidragstagare som slar smabarn.
Ett vettigt samhälle hade satt en kula i pannan pa fanskapet.

Nu va väl denna hemska barnmisshandel en örfil på en 14 åring?
Däremot kommer de bli betydligt fler barnmisshandlande antifascister framöver om smr fortsätter dra med barn på idiot-attacker ala kärrtorp. Dom två yngsta, hur gamla va dom? 14 å 15?
Vem hade ansvaret för dom, Hagberg? När ska förresten wilhelm å brorsan få följa me första gången? till nästa val eller vad anser du?
Senast redigerad av norra-sidan 2014-01-08 kl. 20:09. Anledning: formulering
Citera
2014-01-08, 21:11
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:

Den gången du syftar på knivhöggs en antifascist i hals och nacke. Den gången jag syftar på var på en 15 åringen som en SMRare ville "göra upp med" och fick stryk. Snart hävdar du att alla SMRare har mördat, knivat, misshandlat, våldtagit osv har varit afa-bög-jude.

Free Joel handlar om att fria honom från hans fångenskap som hänt i samband med antifascistiska aktioner. Inte samma sak alls.

Förresten, uppdateras insamlingarna på Nordfront manuellt och webbansvarig är på semester eller skänker ingen pengar?
Citera
2014-01-09, 14:13
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jehovamox
Ja så mycket pengar har han väl aldrig sett i sitt liv. Att de endast kommer att gå till hans missbruk kan vi ju låssas blunda för?

Allmänt känt att J är straight edge sedan tonåren, alltså dricker han inte ens.

Citat:
Tråden handlar om pundarna i vänstern, inte SMR. Och själv har jag inga ekonomiskabproblem, till skillbad från er hjälte arbetar jag nämligen.

Lite fokus tack.

Nej, tråden handlar om AFA och du skriver för närvarande inget om dom.
Citera
2014-01-09, 14:32
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Japp, och så är han aktiv i Amnesty. Att ni inte kan stå för vad ni är och gör är lika tragiskt som ynkligt och komiskt.

Punda ni, men våga då stå för att ni är förlorare och luffare.

Han har liksom straight edge tatueringar på båda sina händer, fakta. Men ja, random troll på flashback har nog bättre koll såklart, han pundar nog järnet. Konstigt att polisen inte fann hans pundargömma när de gjorde husrannsakan. Inte heller fann polisen någon narkotika när de gjorde "gryningsräden" mot RF för några månader sedan, väldigt konstigt.

Inget av detta har med Antifascistisk Aktion att göra dock.
Senast redigerad av infogiver 2014-01-09 kl. 14:37.
Citera
2014-01-09, 19:44
Medlem
norra-sidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Tillhör du AFA själv eller?

Skäms över att du kan sitta och försvara en kriminell organisation som planerade att spränga en Mcdonalds restaurang för ett par år sedan. Tänk hur många oskyldiga som hade kunnat skadas av attentatet, men det är tur att dom i vänstern är efterblivna och inte ens kan bygga en fungerande brandbomb. Sitter du och gråter för varje vänster som får stryk också eller?

Skulle du kunna presentera några bevis på att den branden var kopplad till afa som nätverk? Sen hur du skriver att "vänstern" inte kan bygga brandbomber, förstår du själv hur jävla brett de begreppet är? Har du gått ut högstadiet?
Senast redigerad av norra-sidan 2014-01-09 kl. 19:46. Anledning: fel ordval
Citera
2014-01-09, 20:24
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norra-sidan
Skulle du kunna presentera några bevis på att den branden var kopplad till afa som nätverk? Sen hur du skriver att "vänstern" inte kan bygga brandbomber, förstår du själv hur jävla brett de begreppet är? Har du gått ut högstadiet?

Varför ska ni i vänstern alltid kräva massa källor när ni själva vet om att det är sant. Så fort högern har gjort någonting så ska ni alltid länka till källor som inte ens stämmer. Om du har läst lite historia om AFA så vet du om att det var dom som låg bakom det attentatet. Jag kan även tipsa dig om en bok som heter extremister och som är skriven av Magnus Sandelin. Han beskriver allting väldigt bra.

Sen förstår jag inte varför du är tvungen att göra personliga påhopp. Men ja jag har gått ut högstadiet för länge sen. Jag går även ut gymnasiet snart så
Citera
2014-01-09, 20:40
Medlem
norra-sidans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare
Varför ska ni i vänstern alltid kräva massa källor när ni själva vet om att det är sant. Så fort högern har gjort någonting så ska ni alltid länka till källor som inte ens stämmer. Om du har läst lite historia om AFA så vet du om att det var dom som låg bakom det attentatet. Jag kan även tipsa dig om en bok som heter extremister och som är skriven av Magnus Sandelin. Han beskriver allting väldigt bra.

Sen förstår jag inte varför du är tvungen att göra personliga påhopp. Men ja jag har gått ut högstadiet för länge sen. Jag går även ut gymnasiet snart så

haha vilket svar, underbart!
Det fins ingenting som kopplar en afa grupp till den brandbomben!
Har läst extremister. Skulle du kunna hitta sidan där Sandelin prestenerar bevis för att afa som grupp tagit på sig den brandbomben? Citera gärna här!
Vart läser du om afa historia?
Senast redigerad av norra-sidan 2014-01-09 kl. 20:41. Anledning: ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in