2014-01-09, 18:11
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Om Dante eller Boateng skulle komma med, (vilket jag dock inte tror), så tror jag nog att du kommer få de för under 500k, iaf på krysslådan.

E: Men självklart är det förjävla svårt att spekulera i TOTY-priser.

Dante var ju världens bästa mittback under våren enligt väldigt många, men har stått för en ganska svag höst. Boateng är väl en av världens bästa men har väl inte lika bra högsta nivå som Dante men helt klart har han varit jämnare i år, i världens bästa lag Bayern. Tror inte båda kommer med men någon av dem förtjänar helt klart en plats bredvid Silva. Allt annat vore skandal.

E: Mittbackar har ju varit extremt billiga på FUT14 och om vi ser till förra året så var i alla fall Pique inte omänskligt dyr för att vara ett TOTY-kort. Finns ju flera Legend-kort runt 500k nu, så som Campbell och Rijkaard. Tror nog också att Dante/Boa kan landa på en rimlig summa, Silva är jag dock inte lika optimistisk om.
Senast redigerad av Kouyate 2014-01-09 kl. 18:14.
Citera
2014-01-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Dante var ju världens bästa mittback under våren enligt väldigt många, men har stått för en ganska svag höst. Boateng är väl en av världens bästa men har väl inte lika bra högsta nivå som Dante men helt klart har han varit jämnare i år, i världens bästa lag Bayern. Tror inte båda kommer med men någon av dem förtjänar helt klart en plats bredvid Silva. Allt annat vore skandal.

E: Mittbackar har ju varit extremt billiga på FUT14 och om vi ser till förra året så var i alla fall Pique inte omänskligt dyr för att vara ett TOTY-kort. Finns ju flera Legend-kort runt 500k nu, så som Campbell och Rijkaard. Tror nog också att Dante/Boa kan landa på en rimlig summa, Silva är jag dock inte lika optimistisk om.
väldigt svårt att gissa deras pris imo. glöm inte bort att fifa 13 enbart handlade om pace, TOTY pique var relativt långsamt + dåliga workrates. förhoppningsvis under miljonen så man inte måste vänta till sommaren innan de droppat till ett rimligt pris
Citera
2014-01-09, 18:16
Medlem
Vad säger ni om IF Milito, är det något att ha eller är det lika bra att köra på Palacio eller Ibarbo? Kommer troligtvis köra det här laget fast byta De Rossi mot Vidal.
Citera
2014-01-09, 18:19
Medlem
bajen-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Hur mycket tror ni Reus kommer kosta runt TOTY?
Xbox.
Jag tror han kan droppa ner mot 49k.
Citera
2014-01-09, 18:21
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
väldigt svårt att gissa deras pris imo. glöm inte bort att fifa 13 enbart handlade om pace, TOTY pique var relativt långsamt + dåliga workrates. förhoppningsvis under miljonen så man inte måste vänta till sommaren innan de droppat till ett rimligt pris

Jo, visst. Men som sagt: Flera av legenderna har ju sjunkit ner till 500k-gränsen, backar överlag har varit extremt billiga på 14 och det kan de nog fortsätta vara, med TOTY-Silva som undantag. Silva och Ramos går för 20k på 360, vilket är ingenting i jämförelse med förra året då ena kostade 130k.
Citera
2014-01-09, 18:22
Medlem
Mergoss avatar
Tja! Jag har 2 lag som är värt ca 150k tsm, borde jag sälja detta lag? Är det värt det?

Jag vet att jag borde ha sålt det för typ 1 vecka sedan osv men är det fortfarande värt att sälja det nu och köpa "tillbaka" det efter Market crash?
Citera
2014-01-09, 18:27
Bannlyst
Citat:
Jag är med dig och tycker precis samma. Men vi har ju tidigare sett att spelare från BBVA väldigt lätt lyckas ta sig in i laget, och om nu Alaba, Silva och Lahm ska vara tre av fyra i backlinjen så känns det tyvärr som att Ramos kan bli den sista just på grund av detta.
Citera
2014-01-09, 18:30
Medlem
Linkaans avatar
De måste göra något åt online turneringarna. Haft tre games på raken nu där jag legat under med 1-0, och så fort jag kvitterar lämnar de spelet... Vinsten borde gå till mig men självfallet räknas det inte och spelet annulleras.
Citera
2014-01-09, 18:30
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Jag är med dig och tycker precis samma. Men vi har ju tidigare sett att spelare från BBVA väldigt lätt lyckas ta sig in i laget, och om nu Alaba, Silva och Lahm ska vara tre av fyra i backlinjen så känns det tyvärr som att Ramos kan bli den sista just på grund av detta.

Jag förstår din poäng, men samtidigt kan det du talar om även betyda att det blir just samma sak i år, fast med Bundesligaspelare istället. Med undantagen Ronaldo-Messi-Zlatan
Citera
2014-01-09, 18:32
Medlem
NateHiggerss avatar
Benzema ingame känns han som balo? Någon som rekommenderar honom och kanske länka en squad?
/MVH Nate
Citera
2014-01-09, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NateHiggers
Benzema ingame känns han som balo? Någon som rekommenderar honom och kanske länka en squad?
/MVH Nate

Nja, tycker Balotelli är bättre (bästa striker jag använt) tyckte dock Benzema var riktigt bra och bättre än t.ex. Lewandowski
Citera
2014-01-09, 18:39
Bannlyst
Citat:
Jag förstår din poäng, men samtidigt kan det du talar om även betyda att det blir just samma sak i år, fast med Bundesligaspelare istället. Med undantagen Ronaldo-Messi-Zlatan
Aja den som lever får se. Själv tippar jag på denna elva:
Neuer
Lahm-Silva-Ramos-Alaba
Bastian-Iniesta-Ribery
Messi-Ibrahimovic-Ronaldo

Ibra känns dock farlig, finns fler alternativ där.
Hur tror du att elvan kommer se ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in