God afton på er, tänkte fråga vad ni tycker jag ska förbättra med mina trupper
Formation 4-1-2-1-2 (Reservlag inom parantes)
GK:Cech (Lloris)
LB:Clichy(Baines)
CB

avid Luiz,Kompany(Vermaelen,Koscielny)
RB:Walker(Johnson)
CDM:Ramires(Paulinho)
LM:Schurrle(Young)
RM:Jesus Navas(Walcott)
CAM:Suarez(Cazorla)
ST:Eto'o,Aguero(Remy,Sturridge)
BPL med andra ord, är det Yaya som jag ska sikta in mig på eller vad tycker ni? Jättetacksam för svar och ha en trevlig kväll på er!!