2014-01-08, 21:39
  #23557
Medlem
Woooqes avatar
zlatan har ju ökat 100 k nu på ps3!! skulle köpt en förut
Citera
2014-01-08, 21:46
  #23558
Medlem
DrStrutss avatar
Skulle någon vänlig själ kunna snickra ihop ett lag med Drogba i? Buget: runt 500k!
Citera
2014-01-08, 21:49
  #23559
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
mcgeady gick oftast runt 5k, peakade runt 8k tror jag. keane minns jag inte

dock helt andra förutsättningar i år då det inte finns några formationskort osv. samt verkar det vara sjukt många som köper upp irländare för att sedan spotta ur sig dom samtidigt. finns en risk att spelarna ökar mycket mindre iår imo
Aha okej, kanske smartare att gå med kemikort då.
Citera
2014-01-08, 21:51
  #23560
Bannlyst
Tror ni att SIF Benatia kommer gå upp i pris han ligger just nu på ca 50-55k på xbox.
Citera
2014-01-08, 21:54
  #23561
Medlem
Koromans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SctekarN
Vem blir TOTW nästa vecka tror ni?

Draxler, De Bruyne, Jackson Martinez, Ben arfa och Schurrle
Citera
2014-01-08, 21:55
  #23562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jalkapallo
http://www.futhead.com/14/squads/4957756/

Får bara in Casemiro, lite osugen då jag är nöjd med resten. Några andra ideér? Man får byta liteeeeee
Lägg in valfri La Liga mittback i denna;
http://www.futhead.com/14/squads/4967008/
Citera
2014-01-08, 21:58
  #23563
Medlem
Rackkartygarns avatar
Fyfan vad jag skulle vilja ha honom på fut 14

http://www.futhead.com/fifa/players/926/
Citera
2014-01-08, 21:58
  #23564
Medlem
lillmatss avatar
God afton på er, tänkte fråga vad ni tycker jag ska förbättra med mina trupper
Formation 4-1-2-1-2 (Reservlag inom parantes)
GK:Cech (Lloris)
LB:Clichy(Baines)
CBavid Luiz,Kompany(Vermaelen,Koscielny)
RB:Walker(Johnson)
CDM:Ramires(Paulinho)
LM:Schurrle(Young)
RM:Jesus Navas(Walcott)
CAM:Suarez(Cazorla)
ST:Eto'o,Aguero(Remy,Sturridge)

BPL med andra ord, är det Yaya som jag ska sikta in mig på eller vad tycker ni? Jättetacksam för svar och ha en trevlig kväll på er!!
Citera
2014-01-08, 21:59
  #23565
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
Lägg in valfri La Liga mittback i denna;
http://www.futhead.com/14/squads/4967008/

Godin?
Citera
2014-01-08, 21:59
  #23566
Medlem
Var tycker ni jag ska placera neymar i en 4-1-2-1-2 uppställning? Som cam eller striker?
Citera
2014-01-08, 22:00
  #23567
Medlem
vizis avatar
Negredo förtjänar ett IF kort!
Citera
2014-01-08, 22:00
  #23568
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillmats
God afton på er, tänkte fråga vad ni tycker jag ska förbättra med mina trupper
Formation 4-1-2-1-2 (Reservlag inom parantes)
GK:Cech (Lloris)
LB:Clichy(Baines)
CBavid Luiz,Kompany(Vermaelen,Koscielny)
RB:Walker(Johnson)
CDM:Ramires(Paulinho)
LM:Schurrle(Young)
RM:Jesus Navas(Walcott)
CAM:Suarez(Cazorla)
ST:Eto'o,Aguero(Remy,Sturridge)

BPL med andra ord, är det Yaya som jag ska sikta in mig på eller vad tycker ni? Jättetacksam för svar och ha en trevlig kväll på er!!
Nani på högern, så jävla skön att dribbla med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in