2014-01-08, 17:41
Medlem
lesionss avatar
Har inte riktigt med ämnet att göra men vart kan man se andra säsonger av paradise? Dansk, svensk, norsk kvittar bara det finns svensk text!
Citera
2014-01-08, 17:58
Medlem
AnIdiotAbroads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esset45
Lite off-topic, men är de två syskon med?? Roebel, en kille o en tjej, båda 19 år...

Står i texten att det är ett tvillingpar med, högst troligt att det är dem som åsyftas.

Tidigare danska och norska har gått att se på TV6Play så borde gå att se där också eller på Viaplay. Dock kanske inte exakt samma dag som det sänds i Danmark, men i efterhand.
Citera
2014-01-08, 18:14
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lesions
Har inte riktigt med ämnet att göra men vart kan man se andra säsonger av paradise? Dansk, svensk, norsk kvittar bara det finns svensk text!

http://www.tv6play.se/play/308308?autostart=true

Alla 72 avsnitt av danska PH, med svensk text. Rekommenderas.
Citera
2014-01-08, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snajsan
Är det bara Emelie som har "haters" eller vad fan är det frågan om? Vart kommer alla ifrån? Hon har ju minst 2-3 inlägg eller "försvarstal" där hon redogör sin story, som alla ska lyssna på. Hennes blogg är hennes allt, PH är hennes liv, startskottet. Vad hon än säger, det betyder mer än "bara ett tv-program" eller vad hon slänger sig med att det "faktiskt bara är" LOL.

Vad kan det vara, en handfull som skrivit något hånfullt? Kanske. Men det låter som att det är minst 3000 pers.

Med tanke på att standard kommentaren ifrån henne är "bästa/värsta/roligaste som hänt i mitt liv"

Så kan man ju undra hur stackaren har det egentligen.
Citera
2014-01-08, 19:05
Medlem
Fyfan vad jag hatar ''Thobias'', är han bög på riktigt eller bi?
Citera
2014-01-08, 19:06
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tasso
Åh ja nötpatrullen. Härliga minnen! Mkt bättre casting också.
Samt deltagare pratar inte om de ska spela spelet hela tiden som i svenska.

Precis! Eftersom dom i den danska versionen faktiskt spelade ett spel. I den svenska versionen pratas det väldigt mkt om det men jag har hittills inte sett någonting av det. Alla pratar i mun på varandra men få verkar förstå nånting. Aina, Anja, AK t ex har ju ingen aning om vad som händer överhuvudtaget, deras intelligensnivå är skrämmande låg. Förvisso klipper ett produktionsbolag friskt i materialet för att kunna vinkla på ett bra sätt men det ursäktar tyvärr inte damerna. Niklas har gjort det bra, övriga kan mest bara glida med tills vidare.
Citera
2014-01-08, 19:11
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Fyfan vad jag hatar ''Thobias'', är han bög på riktigt eller bi?

Han är ju såklart bög men gör sig själv mer "intressant" för de andra genom att kalla sig bi. Lite som Magnus Betnér definitivt är hetero, men valde att kalla sig bi för att få nya fans.
Citera
2014-01-08, 20:11
Medlem
Esset45s avatar
http://www.expressen.se/noje/samir-tjejerna-drar-sonder-mina-klader/

Samir och Paow dejtar varandra nu efter programmet.
Citera
2014-01-08, 20:42
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esset45
http://www.expressen.se/noje/samir-tjejerna-drar-sonder-mina-klader/

Samir och Paow dejtar varandra nu efter programmet.
"Vad är det närmsta du varit döden?
– När jag var på väg till Tunisien med mitt ex. Det var jättekraftiga vindar, det gick inte att landa. Men vår pilot valde att leka Allan-Ballan och försöka landa. Turbulensen var helt brutal. Folk skrek och grät. Jag bad till Gud och hoppades att jag inte skulle dö. Jag sa till mitt ex "det här är paradise hotel fan!"."

Citera
2014-01-08, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Förmodligen myggbett, eller någon form av loppor. Sådär brukade ju Robinsondeltagarna se ut, då av sandloppor.

Har sett flera deltagare som haft liknande. Lätt att få sånt när man är i Mexico.
Citera
2014-01-08, 21:14
Medlem
gillar danska mer hoppas dom sänder det på tv6play i sommar ..
Citera
2014-01-08, 21:16
Medlem
Bokmasks avatar
Vägglöss helt klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in