Citat:
Ursprungligen postat av
Ryckert
Som tidigare talare sa är det nålen som blivit slö. Det blir den eftersom man sticker genom gummit på vialen. Jag använde 3 av mina 5 verktyg under uppladdningen och andra 2 nu under resten av tiden.
Vet ju inte hur mycket leverfläckar du hade i ansiktet innan, men som det står mer eller mindre på varje sida i denna tråd så blir befintliga leverfläckar mörkare och det bildas även nya så jag antar att du hade en hel del ljusa pigmentfläckar som nu mörknat. Vad jag hört så försvinner de inte, men kan kanske minska i färg en aning igen.
Jo, men grejen är att det är en helt ny nål och det gör ondare än när jag använde samma nål i 4-5 dagar? Det är det som är mycket märkligt. Det är lite som att min kropp inte vill ha nålen i sig längre, haha!
Apropå leverfläckarna hoppas jag verkligen de försvinner, eller i alla fall blir mer okej när jag blir brunare. För detta ser förjävligt ut. Jag tog ju mela för att bli snyggare och brunare, nu känns det som jag blivit fulare i och med fläckarna :/ På kroppen, armar och så, har jag inga problem med fler, men just i ansiktet, aj aj alltså :/