2014-01-07, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boba fett
Det är ju inte Walcotts position som är problemet. Där kan som du säger många andra spela. Det är ju Walcotts förmåga att spela istället för Giroud om det behövs, som är själva grejen. Nu kan man inte använda honom till det, därför behövs det förstärkning.

Så är det såklart, tänkte lägga till det i mitt inlägg men orkade ej.

Men i vilket fall som helst tror jag ändå att Walcotts skadad faktiskt inte tvingar Wenger att agera på något annat sätt än vad som ändå var tänkt från början. Förhoppningsvis förstärker han med något centralt.
2014-01-07, 15:55
Bannlyst
Manchester United har lagt ett bud på Pjanic, enligt bosniska sport.ba.
2014-01-07, 17:47
Medlem
Viking-s avatar
Sky skriver att Guarin stannar i Inter... And There Was Much Rejoicing!

Med tanke på att det verkar troligt att vi tappar KDB och Essien för resten av säsongen så borde det betyda att vi fortfarande tittar på förstärkning. Matic är nog frontrunner.
2014-01-07, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
Izet Hajrovic är klar för Galatasaray.

Skulle du kunna skriva lite om honom? Kan han ta en startplats tror du? Anledningen att det blev just honom dom värva var att dem ska försöka fixa ett turkiskt pass till Izet.

Vad jag vet är han ytter, vänsterfotad med bra skott.
2014-01-07, 21:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leoni564
Skulle du kunna skriva lite om honom? Kan han ta en startplats tror du? Anledningen att det blev just honom dom värva var att dem ska försöka fixa ett turkiskt pass till Izet.

Vad jag vet är han ytter, vänsterfotad med bra skott.
Izets främsta egensksper är snabbheten och tillslaget, tekniken är också helt okej. Han är duktig på fasta och assisterar ofta via hörnor eller slår in en frispark. Om han kan ta en startplats vet jag tyvärr inte då jag inte följer Galatasaray så mycket.
2014-01-07, 23:40
Medlem
snillet_1s avatar
Milan skall tydligen satsa på att plocka in Fernando.

Citat:
Ursprungligen postat av Google-översättning
Galliani wants to take advantage of this opportunity, however, the Rossoneri at the time have already put a small arrow on everyone. You want to close in June, as the player is about to expire, however, trying to anticipate the operation as early as January. Fernando can be immediately deployed already, because he has an EU passport. Galliani in Brazil this operation has started, during the Christmas holidays spent in South America.

http://www.gianlucadimarzio.com/calciomercato/fernando-a-sorpresa-spinge-il-milan/
2014-01-08, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Milan skall tydligen satsa på att plocka in Fernando.

http://www.gianlucadimarzio.com/calciomercato/fernando-a-sorpresa-spinge-il-milan/
Behövs det verkligen en till defensiv mittfältare Jag tycker mer det behövs en bollskicklig mittfältare som Banega eller gärna Hernanes som det pratats om innan och sen så får ju inte Fernando lira i CL.
2014-01-08, 14:51
Medlem
namerlesss avatar
BREAKING: @CardiffCityFC are delighted to confirm the signing of Magnus Wolff Eikrem from Heerenveen. #WelcomeMagnus

Ole gör sin första värvning.
2014-01-08, 14:54
Medlem
Coentrao väntas presenteras inom två veckor för United. Han ska vara överens med United om de personliga villkoren, väntas bara godkännande från Real Madrid.
2014-01-08, 14:59
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jdahl
Coentrao väntas presenteras inom två veckor för United. Han ska vara överens med United om de personliga villkoren, väntas bara godkännande från Real Madrid.

Källa?
2014-01-08, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Källa?

Läste det på Twitter av en kille från Manchester Evening News, kommer inte ihåg vad han heter.
Inte den starkaste källan men man kan ju alltid hoppas att det är sant.
2014-01-08, 15:04
Medlem
shitlists avatar
Sidney Sam skriver på ett 4-års kontrakt med Schalke. Jag har ingen vidare koll på Sidney men varför lämnar man Leverkusen för ett sämre Schalke som redan har Farfan & Draxler som kantspringare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in