Citat:
Ursprungligen postat av
frihetskrigare
Så då tänkte ni att det var bäst att attackera henne också eller?
Risken finns ju att hon blir fascist i framtiden eller hur?
Du talar emot dig själv. Har jag rätt att attackera Nick Staffas eller Dennis Miraballes familjemedlemmar också eller gäller det bara högerextremas närstående?
Jag förstår att ni är tvungna att gå maskerade hela tiden. Om jag hade lika låg iq och var lika modig som ni vänsterextrema som attackerar barn så hade jag också gått maskerad. Det förvånar mig verkligen att ni aldrig skäms för vad ni gör utan stolt visar upp era aktioner mot små oskyldiga barn.
Personen som var skriven i lägenheten var fascist. Personerna hade blivit provocerade tidigare i veckan då personen som var skriven i lägenheten hade hotat en aktivists flickvän med våldtäkt om han inte hoppade av. Självklart är det olyckligt att flickan råkade illa ut och det var knappast poängen med aktionen.
Du kommer inte attackera någon så lägg av. Ingen tycker det är okej att barn råkar illa ut.
Jag vet inte om någon vänsterradikal går maskerad hela tiden. Hade varit väldigt opraktiskt. Vet inte heller om någon visat upp aktionen eller för den delen varit stolt över den.
IQ har väl ingenting med saken att göra. Du kan ha 170 IQ och inte kunna klä på dig dina kläder.