2014-01-06, 11:21
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Fascisten som bodde i lägenheten vanligtvis ensam var målet.

Så då tänkte ni att det var bäst att attackera henne också eller?
Risken finns ju att hon blir fascist i framtiden eller hur?

Du talar emot dig själv. Har jag rätt att attackera Nick Staffas eller Dennis Miraballes familjemedlemmar också eller gäller det bara högerextremas närstående?

Jag förstår att ni är tvungna att gå maskerade hela tiden. Om jag hade lika låg iq och var lika modig som ni vänsterextrema som attackerar barn så hade jag också gått maskerad. Det förvånar mig verkligen att ni aldrig skäms för vad ni gör utan stolt visar upp era aktioner mot små oskyldiga barn.
Citera
2014-01-06, 13:04
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare

Du talar emot dig själv. Har jag rätt att attackera Nick Staffas eller Dennis Miraballes familjemedlemmar också eller gäller det bara högerextremas närstående?

Jag förstår att ni är tvungna att gå maskerade hela tiden. Om jag hade lika låg iq och var lika modig som ni vänsterextrema som attackerar barn så hade jag också gått maskerad. Det förvånar mig verkligen att ni aldrig skäms för vad ni gör utan stolt visar upp era aktioner mot små oskyldiga barn.

Personen som var skriven i lägenheten var fascist. Personerna hade blivit provocerade tidigare i veckan då personen som var skriven i lägenheten hade hotat en aktivists flickvän med våldtäkt om han inte hoppade av. Självklart är det olyckligt att flickan råkade illa ut och det var knappast poängen med aktionen.

Du kommer inte attackera någon så lägg av. Ingen tycker det är okej att barn råkar illa ut.

Jag vet inte om någon vänsterradikal går maskerad hela tiden. Hade varit väldigt opraktiskt. Vet inte heller om någon visat upp aktionen eller för den delen varit stolt över den.

IQ har väl ingenting med saken att göra. Du kan ha 170 IQ och inte kunna klä på dig dina kläder.
Citera
2014-01-07, 01:44
Medlem
stukads avatar
Grattis AFA 20 år

Citat:
Vid slutet av 1980-talet förändrades det politiska klimatet på Sveriges gator. Äldre subkulturer och ungdomsrörelser trängdes undan och på många ställen växte en nazistisk och våldsam skinheadkultur fram. Gatunazisterna var ofta kopplade till Sverigepartiet, en föregångare till dagens Sverigedemokraterna, och var kärntruppen både i dåtidens högerextrema marscher och i konfrontationer som uppstod. Bokkaféer, lokaler och festivaler var platser där nazistskinheads dök upp för att bråka eller slåss, mot upplevda fiender inom den unga vänstern.

Stort tack till er som fysiskt har tagit fight med nazister, skyddat demonstrationståg och stöttat.

Ni kommer behövas i framtiden ( inte mot SD eller deras demonstrationer) utan mot de alltmer organiserade och våldsamma rasister/nazister som ser världen genom ett nålsöga. Ge dom som vill slå dig pga var du är född eller har för religion borta.
Senast redigerad av stukad 2014-01-07 kl. 01:48.
Citera
2014-01-07, 08:40
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frihetskrigare

Ett ingen i den autonoma vänstern har som politiskt aktion haft ett mål att fysiskt angripa minderåriga. Självklart har det hänt olyckor där övriga familjemedlemmar blivit inblandade.

Förväntar mig inte att nassar är schyssta. Har syskon som blivit hotade när de gick i samma skola som nassar på grund av mitt engagemang.
Citera
2014-01-07, 11:06
Medlem
Disponibels avatar
Citat:
Ett ingen i den autonoma vänstern har som politiskt aktion haft ett mål att fysiskt angripa minderåriga. Självklart har det hänt olyckor där övriga familjemedlemmar blivit inblandade.

Förväntar mig inte att nassar är schyssta. Har syskon som blivit hotade när de gick i samma skola som nassar på grund av mitt engagemang.

Hahaha djungel-Joel attackerade en 14-arig kille pa McDonalds.
Joel är 34 ar gammal.

Du min vän snackar skit mao.
Citera
2014-01-07, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stukad
Grattis AFA 20 år

Stort tack till er som fysiskt har tagit fight med nazister, skyddat demonstrationståg och stöttat.

Ni kommer behövas i framtiden ( inte mot SD eller deras demonstrationer) utan mot de alltmer organiserade och våldsamma rasister/nazister som ser världen genom ett nålsöga. Ge dom som vill slå dig pga var du är född eller har för religion borta.

Tack även för allt ni har förstört i era framfarter med krossade rutor mm...... :-(
Citera
2014-01-08, 06:23
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
Joel är 34 ar gammal.

Jag skrev politiska aktioner. Vad folk gör på sin fritid ger jag mig inte in på.
Citera
2014-01-08, 07:23
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Disponibel
Joel är 34 ar gammal.

Det är sjukt gamla nyheter. Ingen stöttade Joels opolitiska brott. Det är inte som i SMR där en snubbe får stryk av en 15-åring för att sedan knivhugga honom och får en egen insamling på nordfront
Citera
2014-01-08, 07:37
Medlem
Man behöver inte vara Högerextrem för att vara ANTI Antifascist.
Citera
2014-01-08, 08:07
Medlem
Citat:
Jag skrev politiska aktioner. Vad folk gör på sin fritid ger jag mig inte in på.

Problemet är ju att detta ÄR politik för sjuka vänsterextremister.
Citera
2014-01-08, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Personen som var skriven i lägenheten var fascist. Personerna hade blivit provocerade tidigare i veckan då personen som var skriven i lägenheten hade hotat en aktivists flickvän med våldtäkt om han inte hoppade av. Självklart är det olyckligt att flickan råkade illa ut och det var knappast poängen med aktionen.

Du kommer inte attackera någon så lägg av. Ingen tycker det är okej att barn råkar illa ut.

Jag vet inte om någon vänsterradikal går maskerad hela tiden. Hade varit väldigt opraktiskt. Vet inte heller om någon visat upp aktionen eller för den delen varit stolt över den.

IQ har väl ingenting med saken att göra. Du kan ha 170 IQ och inte kunna klä på dig dina kläder.

Det är klart att det var meningen att skrämma ungen och hennes farmor, det är ju med hot ni arbetar och skryter om det dessutom.
Citera
2014-01-08, 08:37
Medlem
Disponibels avatar
Citat:

Enda slagsmalet ni vunnit en mot en var mot ett litet barn.

Revfront och afa är patetiska.
Senast redigerad av Disponibel 2014-01-08 kl. 08:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in