2014-01-07, 20:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Någon som har testat Costa? Hur fungerar han med isna H/H? Undrar även om någon har testat Neymar som CAM i 4-3-3 (4)?
Costa har fantasktisk styrka och positioning. Det är de två viktigaste faktorerna i det här spelet.
Neymar och Ronaldinho ligger bakom honom och skickar fram fantastika bollar i 451. Hans HH märks inte alls.
Neymar är helt fantadstisk. Det här spelet är väldigt psykiskt så om du glömmer det faktum att han är en tändsticka kommer det gå som en dans!
Så köp Costa! Och köp Neymar!
Citera
2014-01-07, 20:44
Medlem
LMLhahas avatar
Citat:
Någon som har testat Costa? Hur fungerar han med isna H/H? Undrar även om någon har testat Neymar som CAM i 4-3-3 (4)?

Fungerar riktigt bra IMO. Anser att workrates spelar mindre roll för ST än för till exempel CB av någon anledning. Sen är ju costa en mardröm att möta så kör. Har även testat Neymar som du säger men han imponerade inte, sjukt övervärderad om du frågar mig förutom att det är schysst med 5*/5*
Citera
2014-01-07, 20:47
Medlem
Citat:

Japp. Costa sööög ibland kunde han glimra till men oftas var han aldrig där, lite som Rooney förra året.
Inte kört han än men mött många och han är fan lite jobbig att möta ibland.

Neymar, körde både som st, cf och CAM i olika uppsättningar, till sist sålde jag han med brakförlust så jävla hypad, vist är man en jävel på att skilla, kan man det är han kanske under bar. Men är man som jag, behärskar de enklare sklillningarna, då är han bara en klen pajas som bara faller så fort han ser David luiz, skall prova han en gång till när jag har alla fyra la liga Essen möjligt att han blir bättre då och /eller
Att det kompenserar min brist i att skilla
Citera
2014-01-07, 20:49
Bannlyst
Citat:
Varför tror du det? Kommer ihåg i fjol då var det billigast på kvällen/natten då det släpptes

Just därför, antagligen kommer folk köpa sina lag exakt då just för att det var då det var som billigast förra året. Ja resten förstår du ju själv
Citera
2014-01-07, 20:50
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:

Costa gör mål, svår att få stop på om han kommer med bollen i fart, killer i boxen också med bra heading. Han har bra skott men dålig weak foot så gäller att komma rätt med honom.

Benzema är lite roligare och mer mångsidig så kör honom i mitt BBVA/bundes.

http://www.futhead.com/14/squads/4922805/

Neymar ja, kvick och riktigt bra med bollen. Det som är överraskande med honom är hans skott, både powershot och finesse är riktigt bra faktiskt.

Jag är nöjd med Neymar som CAM och spelar honom även som striker i tvåstriker-formationer. Har ett CF-kort på honom så kan byta utan att han tappar kemipoäng.
Citera
2014-01-07, 20:58
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Jag tror fan det är som billigast på lördag-söndag typ. Vi får se vem som får rätt
Citera
2014-01-07, 21:00
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Costa gör mål, svår att få stop på om han kommer med bollen i fart, killer i boxen också med bra heading. Han har bra skott men dålig weak foot så gäller att komma rätt med honom.

Benzema är lite roligare och mer mångsidig så kör honom i mitt BBVA/bundes.

http://www.futhead.com/14/squads/4922805/

Neymar ja, kvick och riktigt bra med bollen. Det som är överraskande med honom är hans skott, både powershot och finesse är riktigt bra faktiskt.

Jag är nöjd med Neymar som CAM och spelar honom även som striker i tvåstriker-formationer. Har ett CF-kort på honom så kan byta utan att han tappar kemipoäng.
Där ser man. Är inne på ett ganska likt lag som dej, och Benzema hade jga glömt bort helt. Blir nog att köra Benzema först.
Citera
2014-01-07, 21:13
Medlem
Dickenss avatar
Neymar och Robben i 2 packs på raken, det går bra nu!

Tips på en bra formation för nybörjare? Tänkte bygga en brasiliansk hybrid, kanske behåller man Neymar?
Citera
2014-01-07, 21:14
Medlem
Knugen37s avatar
http://gyazo.com/6ce97bff7a1314c5c467fb4019a327cf

Läckt TOTW? ITANI länkade den på sin twitter och den verkar inte helt omöjlig.
Citera
2014-01-07, 21:15
Medlem
Piggelin-Jonass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
http://gyazo.com/6ce97bff7a1314c5c467fb4019a327cf

Läckt TOTW? ITANI länkade den på sin twitter och den verkar inte helt omöjlig.
FAAAN VA SWEET MED MERTENS SOM CAM
Citera
2014-01-07, 21:18
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dickens
Neymar och Robben i 2 packs på raken, det går bra nu!

Tips på en bra formation för nybörjare? Tänkte bygga en brasiliansk hybrid, kanske behåller man Neymar?

41212 är nog den bästa formationen. Tänk på att ha bra work rates på defensiva mittfältaren och mycket pace på övriga platser.

Robben är min favorit efter Zlatan i år så skulle reka en test av honom innan du säljer.

Du kan byta in spelare efter startsignalen och dom spelar som full chem så bara tuta och kora en match eller två.
Citera
2014-01-07, 21:19
Medlem
fULL-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
41212 är nog den bästa formationen. Tänk på att ha bra work rates på defensiva mittfältaren och mycket pace på övriga platser.

Robben är min favorit efter Zlatan i år så skulle reka en test av honom innan du säljer.

Du kan byta in spelare efter startsignalen och dom spelar som full chem så bara tuta och kora en match eller två.

Det är väl inte så iår? eller är jag ute och cyklar nu?

Slutat streama btw?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in