2013-12-23, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Äh du hade flyt med marginalerna i tre cats. Får ta dig i februari eller när det nu blir

Inte för att vara den som är den men i vårt nästa möte kommer jag inte ha 7 mindre matcher, Evans kommer inte droppa triple-doubles och Larry the fucking beast Sanders kommer finnas tillgänglig.

Ser ärligt talat som det ser ut just nu inte vem som ska kunna stoppa min mördarmaskin.
Citera
2013-12-23, 20:32
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
72 för mig också, nästa vecka mot suncity chuckster förväntar mig 8-1

912 poäng men 124 TO. Gode gud om Kobe hade spelat hela veckan 232485 miljarder turnovers.

Underskatta inte Suncity, han har faktiskt inte ett sånt jävla dåligt lag. Även om jag hade en riktigt dålig vecka, men men.
Citera
2013-12-23, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ToiletRelicTree
Underskatta inte Suncity, han har faktiskt inte ett sånt jävla dåligt lag. Även om jag hade en riktigt dålig vecka, men men.
\

Jo han har ju Love, Durant och Westbrook skulle vi möts förra veckan hade det slutat 5-4 till mig, förhoppningsvis har han inte lika mycket flyt med sina treor och ft%.

Mock .4452 .7758 49 358 205 62 34 124 912
SunC .4944 .7990 59 288 135 31 28 107 742

Han kunde faktiskt ha haft ett av de bättre lagen i ligan om han varit aktiv som Fredrock som hittat jävligt många spelare som free agents.

Han kunde slängt spelare som Andre Miller, Scola, Schroeder då det fanns rätt så många bra spelare som free agents tidigare.

Jag ska pma han och fråga om han vill ge upp sitt lag till någon annan som är intresserad då han in te verkar ha något intresse, jag tror marlo är intresserad.
Citera
2013-12-28, 16:52
Medlem
Horford borta, helt nattsvart aaaaaaaaaaalltså.
Citera
2013-12-28, 17:16
Medlem
xenosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizmu
Horford borta, helt nattsvart aaaaaaaaaaalltså.
Äh, håll käften.
Citera
2013-12-28, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xenosan
Äh, håll käften.

Du gör det lite väl lätt för mig när du plockar in stjärnor som Ilyasova. Snubben har verkligen inte många rätt den här säsongen.

Själv har man plockat in Giannis och Teletovic som jag tror kan blomma ut ordentligt innan säsongen är över. KG ligger ju på dödsbädden och med Lopez out så bådar det gott för min sköna jugge. Giannis är väl mer en chansning då Bucks roterar runt med så många spelare men får han minuter kommer han leverera i poäng, rebs och blocks.

Till min glädje så ångar Bög på mot något sorts TO-rekord och Rubio kan fortfarande inte skjuta for shit. Hoppas ni är nöjda, Javale & Mocken.
Citera
2013-12-29, 14:23
Medlem
xenosans avatar
Citat:
Du gör det lite väl lätt för mig när du plockar in stjärnor som Ilyasova. Snubben har verkligen inte många rätt den här säsongen.

Själv har man plockat in Giannis och Teletovic som jag tror kan blomma ut ordentligt innan säsongen är över. KG ligger ju på dödsbädden och med Lopez out så bådar det gott för min sköna jugge. Giannis är väl mer en chansning då Bucks roterar runt med så många spelare men får han minuter kommer han leverera i poäng, rebs och blocks.

Till min glädje så ångar Bög på mot något sorts TO-rekord och Rubio kan fortfarande inte skjuta for shit. Hoppas ni är nöjda, Javale & Mocken.

Nej men skämt åsido. Helvete vad pisk jag fick den här omgången, bäst att bänka hela laget ikväll för att inte riskera en 0-9-0...
Senast redigerad av xenosan 2013-12-29 kl. 14:40.
Citera
2013-12-29, 15:09
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenosan
Nej men skämt åsido. Helvete vad pisk jag fick den här omgången, bäst att bänka hela laget ikväll för att inte riskera en 0-9-0...
Det var inte bara du som spelade dåligt, Ladd har haft en löjligt bra vecka. Jag leder 8-1 och hade legat under 1-8 mot honom. Tough luck.
Citera
2014-01-07, 17:54
Medlem
fredrocks avatar
Jordan Crawford, any takers? Ej Bynum.
Citera
2014-01-07, 18:00
Medlem
DropoutBears avatar
Luol Deng is on the trading block
Citera
2014-01-07, 18:02
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Äh, ingen i mitt lag kan skjuta, och det är ok. Den tionde kategorin är för "bra försök, bättre lycka nästa gång", och den leder jag.
Citera
2014-01-07, 18:06
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DropoutBear
Luol Deng is on the trading block
Oj, det gick fort! Jag höll på att bjuda på Vucevic, vad vill du ha för honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in