Citat:
Ursprungligen postat av
Flutter
Nja, jo, att KJ var intressant att höra var uppenbart. Men det är ganska stor skillnad på "Hej, du är den som VB var hos sist, vi skulle vilja prata med dig." och "Tjenare, jag har en flaska bluestar som jag tänkte spraya i din bil, lägenhet och avlopp."
Jag får intrycket att K väntat sig besök från polisen men att han då trott att de skulle kolla lgh och sen låta honom vara.
Han verkar väldigt indignerad över att han sitter häktad.. Som att det inte var vad han väntat sig PUPP.
Antagligen råkade K döda sin hund, direkt eller indirekt, och det PUPP var jävligt jobbigt. Han ville inte att mamma och pappa skulle få veta så PUPP han städade bort bevisen så att säga..
Sen med V.. Same shit.
Att polisen genast kollar killen är väl inte oväntat?
En skum typ som leker med låtsasvapen i skogarna och går klädd i militärkläder, som är den hon sist träffade.. Inte alls konstigt att man då sprayar runt och kikar.
Han skriker liksom "gärningsman" med stängd mun.
Tyvärr är förhören inte helt pedagogiska, K verkar ligga på ett barns nivå emotionellt.
Som med de flesta NPF:are finns en nyckel, hittar man nyckeln får man svaret, vad hände?