2014-01-07, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nowiwanttobefree
Kanske kan få någon kille som ingen annan vill ha eller menar du så?
Mina positiva sidor? Har knappast några. Tyvärr.
Nej menar inte så, svårt o förklara just nu för har vänt på dygnet och kan knappt skriva läsbara meningar.
Alla har positiva sidor det gäller bara att våga visa dem. Jag tänker ofta att jag är tråkig och sänker mig själv men får ofta höra att jag är bland de roligaste att vara med. Om du nu verkligen är så ful som du tycker att du är så har du säkert dåligt självförtroende och ser inte dig själv "på riktigt" Jag antar att du är över 18 eftersom du är medlem på flashback och då kan du ju gå på krogen och ta dig några glas så kommer du ha lätt att prata med folk och lära känna nya personer.

Undrar du något annat kan du skicka pm, kan försöka att ge goda råd bara jag får vakna lite
Citera
2014-01-07, 08:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Masshysteria
jag tror mer på att du är en kille och sitter med ena handen på kuken! låter mer troligt faktiskt! det eller så får du ta och bli lite gladare!
Det är en del av min fulhet att vara lik en kille, men är tjej
Fula människor förtjänar inte att få vara glada.
Citera
2014-01-07, 08:57
Medlem
Selfcreateds avatar
Citat:

Negativa människor förtjänar inte att vara glada (av uppenbar anledning), att vara ful är bara en mätreferens. Om det var "mode" att vara ful idag hade du nog tyckt annorlunda.
Citera
2014-01-07, 08:59
Medlem
Jingos avatar
Du har fortfarande inte berättat varför du är så ful? Ignorerat varje person som frågat..

Tycker att du borde åka på en uppenbarelseresa och förstå att det handlar inte om vad andra ser hos dig, utan vad du ser hos dig själv.

Lycka till! :C
Citera
2014-01-07, 09:00
Medlem
batiktrojas avatar
Citat:
Ja det kan jag men varför ska jag göra det? Kommer ändå alltid vara ful så det är meningslöst att ens försöka. Inte ens fula killar vill ha mig. Ingen.

Lägg av, du är nog inte så ful som du tror.
Jag trodde jag var ful, men jag är tydligen snygg och har en "läcker kropp". Så det sitter nog bara i ditt huvud. Gör så du känner dig snygg så kommer du uppfattas som mer attraktiv.
Citera
2014-01-07, 09:13
Medlem
Citat:

Haha, fy fan vad rolig du är !

Släpp sargen, killar är enkla. Man kommer långt på sin charm. Jag är inte heller så jättevacker (inte ful heller) men jag har en personlighet som killar gillar. Ge dem lite uppskattning så har du dem runt lillfingret bara du inte blir klängig. Gör så att de blir nyfikna och vill ha mer!
Citera
2014-01-07, 09:14
Medlem
BesserWissers avatar
Citat:
Har nyss insett att jag är en extremt ful tjej med dåligt självförtroende. Dels genom badoo där jag fått typ mellan 2-4 i betyg. Och dels för att ingen någonsin gillat mig och nu förstår jag varför. Det är för mitt hemska utseende.
Är fula tjejer chanslösa? Vad kan jag göra för att överleva? Vill bara hitta en man så jag kan föra mina gener vidare, men med mitt utseende är det inte lätt, och killar går fräst på utseende. Killarna blir skrämda och väldigt avtända av att se mig. Snälla hjälp mig. Alltid inbillat mig att jag var lite söt men så är det inte.
Är dessutom korkad, fattig, socialt inkompetent, lat, kaxig och dryg. Vad gör man? Kommer jag förbli ensam livet ut?
Skicka bild i pm, blev nyfiken på hur du ser ut. Tror inte att du är så ful.
Citera
2014-01-07, 09:15
Medlem
Om ingen vill ha dig tror jag inte det beror på att du är så himla ful, utan du verkar ha jävligt taskig attityd och inställning... När man väljer partner så går man inte enbart efter utseende utan den ska ju vara trevlig att vara med. Och om man är jävligt ful så får man väl bara hitta en kille som är lika ful och är glad för att det finns någon som vill ha honom…
Citera
2014-01-07, 09:20
Medlem
Robows avatar
Jag kan ligga med dig
Citera
2014-01-07, 09:22
Medlem
Hahah du ser ju hur easy alla killar är Go for it, ett flashbackragg, inte dumt!
Citera
2014-01-07, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av attitydinkontinent
Hahah du ser ju hur easy alla killar är Go for it, ett flashbackragg, inte dumt!

Ellerhur, tror det är svårare för killar som är extremt fula än vad det är för tjejer!
Citera
2014-01-07, 09:30
Medlem
Gymmes avatar
Personligen så tror jag TS är en kille men nu struntar vi i det.

Skulle påstå att en extremt ful tjej kan få en 'normal' kille någorlunda simpelt, jag tror du inte insett ditt potential i vårt feministiska land
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in