Citat:
Ursprungligen postat av
absynthe
Känner igen det där, fast jag känner först som en kall blåst över armarna, och som ett stort jävla lugn som gör att bara man själv finns i världen. Sen kommer orgasmliknande känslor och gåshud över hela kroppen, vilket gör det omöjligt att sitta still, man bara ormar sig lite hela tiden för att det känns så jäkla nice. Och så på det den mest underbara koncentrationsförmåga jag nånsin haft. I 30 minuter.
Det var 60 mg det, 15 min efter att jag tog den andra tabletten satt jag bara och gnydde tyst för mig själv med slutna ögon i ren extas. 120 mg skulle få mig att tala i tungor och gå på porrklubb (är tjej).
Det som är intressant är hur ofarligt och subtilt det först verkar, men hur gräsligt starkt det faktiskt är. Jag blev helt personlighetsförändrad. I retrospekt skulle jag nog ha testat det hemma snarare än jobbat med det i kroppen. Men, som sagt, det är nog väldigt individuellt och jag har nog en ovanligt låg tolerans.
Jag brukar få spänd käke på amfetaminer, precis som vem som helst, men jag har aldrig varit med om att käken rör på sig okontrollerat, överallt, förutom på mephedrone och nu Vyvanse/Elvanse.
Så igen, om du har Vyvanse/Elvanse och vill ta reda på vilken dosering du ska punda på så rekommenderar jag 80mg! Det beror ju givetvis på hur mycket man väger men, 120, som jag tog, blev inte farligt mycket. Det blev bara lite för starkt, som att bli pissfull.
Och det verkar inte ha samma effekt dagen efter, tog samma 120mg mängd och det blev inte samma skjuts. Det kan vara så att man bygger tolerans mycket snabbare på det här.
Några viktiga saker att veta är att det sägs att man får en snabbare skjuts och bättre upptagning av amfetaminerna i Vyvanse/Elvanse om man äter "Baking Soda", vilket jag tror är natrium bikarbonat på svenska. Den dära kemikalien man kan baka och tvätta med. Hur stark skjuts du kommer att få av Vyvanse/Elvanse beror troligtvis litegrann på vad för tillstånd det är i din magsäck, eftersom lisdexamfetaminet blir omvandlad till dexamfetamin utav enzymer i magsyran. Så lycka till att snorta eller skjuta det.