2014-01-05, 02:05
Medlem
Uran233s avatar
Kan det vara så att han gillar att skrämma dig för att han gillar att trösta dig efteråt?
Citera
2014-01-05, 02:24
Medlem
nygards avatar
Hahahaha tror jag skrattar ihjäl mig här och nu, kan inte andas. Din pojkvän är en riktigt rolig jävel

Men som någon annan nämnt redan så borde du "hämnas", gör något tillbaka. Han förväntar sig väl inte att du ska göra något så då blir det extra kul. Sätt dig bredvid honom när han sover och börja gallskrika i örat på honom, eller vad som. Gör något tillbaka bara!
Citera
2014-01-05, 03:00
Medlem
Jag är fullt frisk, tror jag... Det du beskriver kändes hysteriskt roligt Jag vred på smilbandet ett par gånger.

Jäkla bra den låten är med Roger, fick tillbaka riktigt bra minnen Och det ser du väl att det är en kalkon :P Haha vilken dåre

Jag är helt reko i vanliga fall och har säkerligen en liknande humor, driv vidare med honom om kalkonen och skratta bara bort det. Säg något i stil med att du är 1 av statisterna vid 2:28 Markoolios video Vi drar till fjällen http://m.youtube.com/watch?v=DHzdWcJ9_N8

Spinn även vidare på att det var du som spann fast slalomskidorna åt Marko när han åkte i backen. 100 spänn på at han kommer börja gapskratta. Humor är det bästa ett förhållande kan ha.

Vill du ge igen så kan du väl köpa en skidmask ala Jason style och dra igång en motorsåg i sovrummet när han ligger och sover. Eller så talar du om att du mår dåligt av att han skrämmer dig.
Ett annat förslag är att du stoppar en dildo i käften på han när han gapar sådär fult nästa gång.
Citera
2014-01-05, 04:28
Medlem
HAHAHA! Om det här är sant så driver han ju totalt med dig? Hur mycket yngre är du än honom? Låter som du är runt 16-18 år och han äldre och driver med dig? kanske inte ens tar erat "förhållande" seriöst?

Haha oavsett tack för ett skratt såhär på natten.
Citera
2014-01-05, 05:41
Medlem
En-Fet-Pros avatar
Jag skrattar så mkt att jag gråter, uppdatera med flera sjuka saker han gör.
Citera
2014-01-05, 12:02
Medlem
rejmans avatar
HAHAHAHAHAH! Vilken kille

Du verkar ju helt pantad alltså, ha lite humor
Citera
2014-01-05, 12:39
Medlem
Bästa tråden jag sett på länge. Vilken hjälte.
Citera
2014-01-05, 13:16
Medlem
Pappersnesduks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svanen88
Jag letade runt här ett tag för att se om någon hade haft liknande problem som mig,
men insåg att jag nog är rätt ensam i denna något bisarra situation.

Allt började med ett enligt mig rätt kul skämt då min pojkvän visade ett klipp på
"Bengt" från "Vem vet mest". Bifogar en länk så ni vet vad jag menar:
http://www.youtube.com/watch?v=R04dJmAFF-c&noredirect=1

Till en början så gjorde han denna min från och till och då var det faktiskt ganska roligt...
MEN nu så har det gått över alla rimliga gränser!
Ett av många exempel; För någon vecka sedan låg han utanför badrummet, på rygg, med huvudet mot badrumsdörren och gjorde denna min när jag kom ut från toaletten på kvällen
(tillägg är att jag är jävligt mörkrädd av mig).
Jag höll på att dö... och även han, fast då av skratt.

Helgen därpå när vi låg och sov efter en kväll på stan så vaknade jag av att han hade lagt ett
ben samt en arm över mig och höll mig tight. Jag vände mig för att se om han var vaken
eller om han gjorde det i sömnen och såg då att han gjorde denna JÄVLA min igen!
För att påminna er:
https://www.google.se/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja &docid=Timb0LYnnqn8dM&tbnid=PlLEm35-d_3ySM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwomengineer. org%2F2012%2F11%2F24%2Fgissa-vad-jag-ska-gora-pa-mandag%2F&ei=d5DIUoHNLo_bsgb1zIDgBw&bvm=bv.5818717 8,d.Yms&psig=AFQjCNFZOuaFOGiDwoCig6xZeSw1lGMEhg&us t=1388962292763936

Jag har försökt att förklara för honom att jag inte uppskattar det och att det är onormalt att göra
så mot sin flickvän, men han skojar bara bort det.
Hur skall jag få honom att förstå? Jag älskar honom verkligen, men jag tänker ständigt på detta och
börjar få ont i magen när jag är på väg hem från jobbet och vet att jag troligen kommer att få se den
där jävla Bengt-minen igen.

Utöver detta hävdar min kille med bestämdhet, och har gjort det i flera år, att han är bakgrundsdansaren i Roger Pontares "När vindarna viskar mitt namn".
Han hävdar att han är en kalkon, men alla ser ju att det är en indian.
Då han är född -85 skulle detta innebära att han var 15 år vid tillfället vilket ju är helt orimligt.
Länkar till videon där han hävdar att han är med.
http://www.youtube.com/watch?v=VG2EjldTleQ&noredirect=1
(Se exempel: 1:52)

Jag vet att han låter helt sjukt, men han är egentligen en helt underbar kille med hög utbildning och ett bra jobb men denna sida blir jag inte klar på. Speciellt när han uppenbarligen ljuger och skrämmer vettet ur mig med den där satans minen.

Hur skall jag få han att förstå?

Bör jag ställa ett ultimatum? (Jag vet inte om jag vågar det om han kanske skulle lämna mig!)

Tacksam för svar, Svanen

Du vill skriva något positivt om din pojkvän, och du väljer skriva att han har en hög utbildning och ett bra jobb. Hur tolkar man det? Du är tillsammans med honom för det ekonomiska.
Gör honom en tjänst. Dumpa honom och bli tillsammans med någon du har något gemensamt med. Någon du kan skratta med.
Citera
2014-01-05, 14:51
Medlem
Tordyvelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En-Fet-Pro
Jag skrattar så mkt att jag gråter, uppdatera med flera sjuka saker han gör.

Ja! Håller med till fullo...

Han verkar vara jävligt rolig faktiskt.. kan dy fylla på med lite mer fakta, Svanen? :-D
Citera
2014-01-05, 19:05
Medlem
Fantastisk tråd, länge sedan jag har skrattat så här mycket

Din kille verkar ju helskön.
Citera
2014-01-05, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Operaio
HAHAHA! Om det här är sant så driver han ju totalt med dig? Hur mycket yngre är du än honom? Låter som du är runt 16-18 år och han äldre och driver med dig? kanske inte ens tar erat "förhållande" seriöst?

Haha oavsett tack för ett skratt såhär på natten.

Han är ett par år äldre än mig, det vill säga 27 år. Tycker att detta beteende hör mer till högstadiet.. Men annars är han mycket seriös och vi kan ha jättetrevliga diskussioner om allt från barn, uppfostran, börsen, jobb och karriär osv... men ibland så är det som att någon slår på en strömbrytare på honom. Och det kan ske NÄR SOM HELST. Man vet aldrig när han ska skrämma en med Bengt-minen eller dylikt.
Jag mår dåligt över detta då jag hela tiden är som på nålar.

Får verkligen panik när jag ska gå ut från toaletten och ropar på honom för att få reda på var han är... ibland svarar han inte och då vågar jag knappt öppna dörren. Denna morgon gjorde han det igen när jag var i badrummet och duschade. Jag ropade och ropade inifrån badrummet men fick inget svar. När jag väl vågade mig ut och sakta sökte igenom lägenheten så var han borta. Till slut slog jag fast att han måste gått ut då hans skor var borta.

Jag gick då till garderoben och skulle plocka ut kläder. Där stod han i garderoben med den där jävla minen och med sina skor i höger hand. Jag höll på att dö och ramlade baklänges ner i sängen. Skakade i en timme efteråt. Jag började gråta och skällde på honom.. men det hjälpte inte. Han skrattar bort det och försöker trösta mig. Han menar på att det är jag som är onormal som blir rädd hela tiden. Till slut orkade jag inte vara arg på honom och försökte släppa det. Men jag blir rädd varje gång jag ska på toaletten nu. Jag älskar honom men han måste verkligen sluta innan jag får bestående men!

Han stod alltså i garderoben i minst 40 minuter bara för att jävlas med mig.
Citera
2014-01-05, 22:27
Medlem
porrets avatar
Börja med samma Bengt-min tillbaka, så får han se hur kul det är!
Senast redigerad av porret 2014-01-05 kl. 22:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in