2014-01-05, 20:01
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Kommer krävas ett mindre mirakel för att Roma ska ta poäng.

Äsch, räcker med en Totti...
2014-01-05, 20:04
Medlem
snillet_1s avatar
Satan vilken fajt vi har framför oss. Hur står De Rossi och Strootman upp emot Vidal, Pirlo och Pogba?

Många hyllar för övrigt Benatia i år men vi får komma ihåg att Castán är kvar också. Han omnämns aldrig trots att han har gjort snart två superba säsonger i Roma.
Senast redigerad av snillet_1 2014-01-05 kl. 20:07.
2014-01-05, 20:25
Medlem
snillet_1s avatar
Fan vad långsamt tiden går?! Håller på att balla ur här. Sinnessjukt taggad. Garcia vs Conte. Totti vs Buffon. De Rossi vs Pirlo.
2014-01-05, 20:27
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Fan vad långsamt tiden går?! Håller på att balla ur här. Sinnessjukt taggad. Garcia vs Conte. Totti vs Buffon. De Rossi vs Pirlo.
Instämmer. Åt upp min ostbricka i förtid för att fördriva tiden.
2014-01-05, 20:30
Medlem
4522s avatar
Det här bör väl ses som något sorts elddop för Strootman. Han har med all rätt hyllats under hela säsongen, nu återstår det att se om han lever upp till det i den här matchen. När det kommer att behövas som allra mest.
2014-01-05, 20:31
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Instämmer. Åt upp min ostbricka i förtid för att fördriva tiden.

Så skön!
2014-01-05, 20:32
Medlem
snillet_1s avatar
Jag fördriver tiden med lite De Rossi och Roma-filmer. Hoppas att osten var god i alla fall.

http://www.youtube.com/watch?v=fJ4Kdl08nP8

Att en mittfältare kan kliva ned på mittbacken och göra en så sinnessjukt bra insats är bara helt galet. Och de fötterna... Mama mia... De Rossi är kanske den bästa tvåfotade spelaren jag har sett, helt seriöst.
2014-01-05, 20:36
Medlem
4522s avatar
Citat:
Jag fördriver tiden med lite De Rossi och Roma-filmer. Hoppas att osten var god i alla fall.

Att en mittfältare kan kliva ned på mittbacken och göra en så sinnessjukt bra insats är bara helt galet. Och de fötterna... Mama mia... De Rossi är kanske den bästa tvåfotade spelaren jag har sett, helt seriöst.

Njaaaaaaae?
2014-01-05, 20:37
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Njaaaaaaae?

Vad? Han kan ju fördela spelet med bägge fötterna helt felfritt. Jag tycker att han har fantastiska fötter för att vara en defensivt inriktad spelare.
2014-01-05, 20:37
Medlem
keyboardwarri0rs avatar
Citat:

Citat:
Njaaaaaaae?

haha det ska nog stå Totti stället för DDR
2014-01-05, 20:39
Medlem
4522s avatar
Citat:
Vad? Han kan ju fördela spelet med bägge fötterna helt felfritt. Jag tycker att han har fantastiska fötter för att vara en defensivt inriktad spelare.

Ok. Jag håller bara inte med. En spelare som Hernanes har exempelvis hundra gånger bättre fötter.
2014-01-05, 20:41
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ok. Jag håller bara inte med. En spelare som Hernanes har exempelvis hundra gånger bättre fötter.

Ser inte Lazio speciellt mycket men jag har aldrig sett Hernanes stå och fördela boll i en quarterback-roll som De Rossi gör.

En rätt överskattad figur i mina ögon för övrigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in