Citat:
Ursprungligen postat av
Darkcheese
Om man i teorin skulle få en spelare som Neymar i pack under Toty, ska man då vänta i nån vecka innan man säljer honom? Går priserna upp igen efter Toty?
Ja alla attraktiva spelare från 100k och upp brukar gå upp efter TOTY, så jag skulle suttit på han minst en vecka efter TOTY.
Ja ikväll skall man köra en match om 50k mot en här på fb, körde en i går och torskade på straffar.
Så får se om man kan få bollen med sig ikväll då
Några som är sugna på en turnering typ 10 deltagare och 5k i insats kanske 10k och pris till 1:an 2:an och trean. X-box.