2014-01-05, 16:18
  #22717
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Vad tror ni Pele kommer gå för? Just nu på Xbox är största budet 15 miljoner, och det är fortfarande typ 11 timmar kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
eftersom det bara finns 3 kort är väl sanolikheten inte så stor att han kommer gå för under 15 mille

Eftersom att högsta möjliga bud man kan lägga är 15M så tror jag att den kommer stanna där.
Citera
2014-01-05, 16:19
  #22718
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkcheese
Om man i teorin skulle få en spelare som Neymar i pack under Toty, ska man då vänta i nån vecka innan man säljer honom? Går priserna upp igen efter Toty?

Ja alla attraktiva spelare från 100k och upp brukar gå upp efter TOTY, så jag skulle suttit på han minst en vecka efter TOTY.

Ja ikväll skall man köra en match om 50k mot en här på fb, körde en i går och torskade på straffar.
Så får se om man kan få bollen med sig ikväll då

Några som är sugna på en turnering typ 10 deltagare och 5k i insats kanske 10k och pris till 1:an 2:an och trean. X-box.
Citera
2014-01-05, 16:21
  #22719
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Eftersom att högsta möjliga bud man kan lägga är 15M så tror jag att den kommer stanna där.

Fast förmodligen kommer det väl bli någon som lägger tradeoffers plus 15 mil
Citera
2014-01-05, 16:30
  #22720
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Japp, han är klar. Annars har du inte missat något.

Kan dra några exempel på spelarnas prissänkning:

Neymar 245k, kostade så sent som igår natt 260k
Aguero 214k, kostade när jag kollade för någon natt sedan 239k, lägsta bin.

Kommer ni treda något under toty? Tänker mest på positionskort och dyl.


Kommer bli consumables för min del sitter tyvärr fast med spelare för lite väl mycket nu så i värsta fall får jag väl fuska och köpa lite coins att trejda för känns som att en mille lätt kan 3tiill fyrdubblas om det blir som förra TOTY vad gäller just consumables. Därför enligt mig ganska ointressant att trejda i spelare. Där vinsten i bästa fall kan bli runt 40%
Citera
2014-01-05, 16:31
  #22721
Medlem
Linkaans avatar
Någon som sitter på ett svettigt lag med IF Hulk?

Budget utöver IF Hulk ca 1.1M
Citera
2014-01-05, 16:38
  #22722
Medlem
Anderssiscos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Någon som kan göra ett kul lag med följande spelare: Neymar, Yaya & IF Hulk!

Enda kravet är 4-backslinje. Jag har en tight budget efter dessa lirare är inköpta.

http://www.futhead.com/14/squads/4820766/
Citera
2014-01-05, 16:42
  #22723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssisco
http://www.futhead.com/14/squads/4820766/
hela backlinjen har High/Med
Citera
2014-01-05, 16:52
  #22724
Medlem
bajen-95s avatar
Går en vanlig IF ner i pris vid TOTY?
Citera
2014-01-05, 16:54
  #22725
Medlem
Anderssiscos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
hela backlinjen har High/Med

Byter man ut Verthongen mot Vidic så är backlinjen likadan som den som har tagit mig till div 1. Men dock så vet jag inte hur Verthongen funkar.
Citera
2014-01-05, 16:56
  #22726
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajen-95
Går en vanlig IF ner i pris vid TOTY?
Ja.
Citera
2014-01-05, 16:58
  #22727
Medlem
bajen-95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Ja.

Okej soft! Hur mycket procent snackar vi om 30-40?
Citera
2014-01-05, 17:02
  #22728
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajen-95
Okej soft! Hur mycket procent snackar vi om 30-40?
Vilken spelare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in