2014-01-05, 15:19
  #22705
Medlem
L.jaxxons avatar
hur ökar jag kontraktslängden? läste lite längre bak att man kunde öka från 13 till 19 med hjälp av tränare, men jag hittar inte den typen?
Citera
2014-01-05, 15:31
  #22706
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uppersatsuma
Fy fan vad hulk är skön hans vänsterpjäxa satan vilka skott har gjort 20 mål på 12 matcher nu!! Helt sjuk
Har du hans IF? 99 finishing, 99 shotpower och 99 longshots
Citera
2014-01-05, 15:34
  #22707
Medlem
max02s avatar
N
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Fördröjningen kommer vara kvar ändå, så hoppas inte på för mycket.

Nej, när förutsättningarna är perfekt, dvs. när jag använder 100% av internet till Xboxet och om det är jag som är Host, så laggar det aldrig eller är fördröjningen.
Citera
2014-01-05, 15:37
  #22708
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.jaxxon
hur ökar jag kontraktslängden? läste lite längre bak att man kunde öka från 13 till 19 med hjälp av tränare, men jag hittar inte den typen?

Managers som har +% contracts, fungerar även om du bara har dom liggandes i klubben, cappar vid 50%
Citera
2014-01-05, 15:42
  #22709
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Har du hans IF? 99 finishing, 99 shotpower och 99 longshots
Nu yrar du allt. Enligt futhead har han 93 finishing, och 95 longshots, och 99 shotpower.
Citera
2014-01-05, 15:45
  #22710
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
N

Nej, när förutsättningarna är perfekt, dvs. när jag använder 100% av internet till Xboxet och om det är jag som är Host, så laggar det aldrig eller är fördröjningen.
Det är ju delay när man spelar offline till och med, antar att internet är dåligt då.

Här är det också fördröjning och jag har inget kalle anka-internet. Hos två av mina polare var det också player-delay och då använde vi inte internet ens.
Citera
2014-01-05, 15:49
  #22711
Medlem
L.jaxxons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abstinence
Managers som har +% contracts, fungerar även om du bara har dom liggandes i klubben, cappar vid 50%
ah, ok tack!
Citera
2014-01-05, 16:02
  #22712
Medlem
alright, nu har jag varit inaktiv i en vecka. något jag missat? några som är garanterade till nästa veckas TOTW? några intressanta övergångar sett ur FUT-perspektiv mer än lewandowski? har hört att jätten traore är klar för monaco, är den övergången klar eller?
Citera
2014-01-05, 16:03
  #22713
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Det är ju delay när man spelar offline till och med, antar att internet är dåligt då.

Här är det också fördröjning och jag har inget kalle anka-internet. Hos två av mina polare var det också player-delay och då använde vi inte internet ens.

Kan hålla med om att vissa matcher kan vara sega. För EA har ju med meningen gjort så att vändningarna ska vara lite segare bland annat. Sen om det dessutom är fördröjningen så är det som att spelarna sitter fast i sirap eller nåt.

Måste berätta om mina kusin med bara... Han har gnällt nu under flera månader att VARJE match är det antingen lagg eller fördröjning och han har 100/100 Mbit/s. Han gnällde att det inte gick att slå en pass t.ex. Jag tänkte bara han var dålig men så var jag hemma hos honom och lirade och jag tappade hakan, aldrig sett nåt liknande alltså. Vi spelade 7 matcher och det laggade i typ 2 av dom och var fördröjning i dom andra 5. Gick inte att passa eller ta emot bollen, var som en parodi. Glad jag inte har det så i alla fall.
Citera
2014-01-05, 16:03
  #22714
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Nu yrar du allt. Enligt futhead har han 93 finishing, och 95 longshots, och 99 shotpower.
Woops. Jag borde fan veta hans stats, han har varit i mitt lag i typ en månad nu
Citera
2014-01-05, 16:07
  #22715
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
alright, nu har jag varit inaktiv i en vecka. något jag missat? några som är garanterade till nästa veckas TOTW? några intressanta övergångar sett ur FUT-perspektiv mer än lewandowski? har hört att jätten traore är klar för monaco, är den övergången klar eller?
Japp, han är klar. Annars har du inte missat något.

Kan dra några exempel på spelarnas prissänkning:

Neymar 245k, kostade så sent som igår natt 260k
Aguero 214k, kostade när jag kollade för någon natt sedan 239k, lägsta bin.

Kommer ni treda något under toty? Tänker mest på positionskort och dyl.
Citera
2014-01-05, 16:13
  #22716
Medlem
Valvantos avatar
Någon som kan göra ett kul lag med följande spelare: Neymar, Yaya & IF Hulk!

Enda kravet är 4-backslinje. Jag har en tight budget efter dessa lirare är inköpta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in