Ni som trejdar med silverspelare, är det lowrated eller highrated spelare ni kör med? Känns inte som det funkar för mig just nu med silver spelare...
/MVH
Hur spelar egentligen 4231, den ser ju helt sjukt konstig ut på pappret med så vida CDMs och tighta CAMs.
Men ingame uppträder den mer som 4231(2) eller, alltså att CDMs är tightare och CAMs spelar mer brett?
Hur spelar egentligen 4231, den ser ju helt sjukt konstig ut på pappret med så vida CDMs och tighta CAMs.
Men ingame uppträder den mer som 4231(2) eller, alltså att CDMs är tightare och CAMs spelar mer brett?
Menar du att den ser konstig ut på FUT i när du kollar på ditt squad? 4231 är en helt vanlig standard 4231. 4231(2) så är yttrarna lite längre bak och mer brett.
Vad tycker du om formationen förresten? Själv sugen på att prova den.
Har inte tänkt på melo, får testa honom !
Jodå det funkar, laget blir kompakt i mitten och båda CDM jobbar bra ute på kanterna som understöd.
Tycker denna formation är den absolut bästa för mitt spel, små passningsspel och snabba kontringar
Menar du att den ser konstig ut på FUT i när du kollar på ditt squad? 4231 är en helt vanlig standard 4231. 4231(2) så är yttrarna lite längre bak och mer brett.
Ja precis. Med på pappret menar jag Futhead/webapp/konsol etc. Den bilden visar ju en pyramidformad formation, därför undrade jag hur den uppträdde ingame.
Har blivit riktigt lockad av flera faktorer och är rätt så sugen på att bygga ett lag runt en grym spelare, tex Ibra, Messi, IF aguero mm. Vad tycker ni:
Vilken dyring ska man bygga sitt lag runt?
Bygga runt en grym eller ett helt ok lag istället.
Har 1,6 mille (om godis blir såld) som budget.
Bumpar denna *godin ps3 btw och kommer ha 1,8 mille
Senast redigerad av Fifagamer11 2014-01-05 kl. 13:31.