Ja, och allt det där är exakt vad jag anser att du gör så då ska jag kalla dig för imbecill idiot hädanefter. Men varför då? Vad skulle poängen med det vara?
Jag får väl acceptera att även en sån som du är välkommen att diskutera här så länge du följer FBs regler?
Du får gärna kalla mig vad du känner för, det stör mig mindre än alla urspårningar i mängder av trådar.
nej det är inte uppenbart för mig. Däremot är det väldigt uppenbart att ex. Bullfetta, Polakolera, Herr Linus m.fl medvetet sitter och tramsar i mest varje inlägg de gör och dem hoppar du inte på genom att skriva oändliga inlägg där du klagar på dessa, kan de vara för att de alla är ägare av en....kuk?
Trollanvändare som bullfetta och genushexan tycker jag oftast blir ignorerade, de skriver ganska korta oneliners som ingen tar på allvar och startar sällan rena trådar bara för att tramsa.
Har denna feminism-del påverkat din syn på feminister?
Kort frågeställning: Har din medverkan i feminism och jämställdhet gjort att du fått mer respekt och förståelse för feminister, eller försämrad respekt och mindre förståelse?
Kort frågeställning: Har din medverkan i feminism och jämställdhet gjort att du fått mer respekt och förståelse för feminister, eller försämrad respekt och mindre förståelse?
Jo, och mysmari har 5000 inlägg på mindre än ett år.
Vad jag inte fattar är hur samtliga feminister verkar ha all tid i världen att sitta på detta forum, det är verkligen 24 timmar om dygnet, så FORT man loggar in och kollar så är nästan alla feminister online och krigar i diverse trådar.
Säger kanske en del om feministerna och deras ideologi överlag kan man tycka, man kan ju alltid skrika så mycket och ofta att ingen längre orkar diskutera med en, då har man ju vunnit..
Jag har i alla fall inte fått någon ökad förståelse, trots att jag bemödat mig om att försöka ta del av de kunskaper och åsikter feminister ger uttryck för.
Det har endast resulterat i insikten att feminism, likt många andra -ismer är ett sätt för vissa individer att tillförskaffa sig makt, inflytande och resurser. Och under dem finns en samling nyttiga idioter.
Självklart har respekten sjunkit i takt med att denna insikt växt sig starkare.
Jo, och mysmari har 5000 inlägg på mindre än ett år.
Vad jag inte fattar är hur samtliga feminister verkar ha all tid i världen att sitta på detta forum, det är verkligen 24 timmar om dygnet, så FORT man loggar in och kollar så är nästan alla feminister online och krigar i diverse trådar.
Men låt gnällspikarna kriga då. Fattar inte varför man ska gnälla över sånt skit i Sverige. Det är väll helt ok här vill jag tro
Kraftigt försämrad syn på feminister då man här lärt sig att det inte bara är saltad media utan att det verkligen finns många feminister med helt sjuk mans-syn
Ja... Den har definitivt bekräftat/förbättrat min syn på radikalfeminismen och dess effekt som en obestridd aktör i Svensk samhällsdebatt.
Aldrig någonsin har jag respekterat män(generellt)mer, samt mig själv mer.
Respekten för feminister och kvinnor har hos mig, i mina ögon justerats till den nivå den bör ligga.
Feminister skulle givetvis kalla det kvinnohat utanför detta forums väggar, då de ej förstår bättre tyvärr.
Skulle vissa vara kvinnohatare här, är det helt ok med mig; eftersom manshat är något som bedrivs öppet i vårat samhälle och vi skall ju ändå sträva efter jämlikhet...
Denna forumdel är extremt viktig för det fria ordet kring könen och problemen mellan dem. Saker som tidigare fungerat. Men som i modern tid gjorts dysfunktionell enl. min mening.