2014-01-02, 17:24
Medlem
charlesmonroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banksia
Ang. Slipnkot, är det värt egentligen? Corey har väl hoppat av?

Fru Edit: Var visst trummisen

Korrekt, Joey Jordison har hoppat av pga "personal reasons". Personligen tror jag inte att Slipknot blir bokade, men det vore väldigt lockande ifall de mot all förmodan blev det.
Citera
2014-01-03, 02:18
Medlem
Sokools avatar
När Slipknot spelade på Metaltown 2013 sa Corey "We'll be back soon" eller liknande iallafall. De har ju också planerat att släppa nytt album nästa år. Fast nu stack ju Joey så vetifan hur deras planer blir nu.

Men tror inte Bråvalla kommer ha två headliners inom metal/rock genren så att de blir bokade har jag rätt svårt att tro tyvärr.
Citera
2014-01-03, 02:40
Medlem
Since88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charlesmonroe
Korrekt, Joey Jordison har hoppat av pga "personal reasons". Personligen tror jag inte att Slipknot blir bokade, men det vore väldigt lockande ifall de mot all förmodan blev det.

Joey har inte hoppat av Slipknot, det var endast falska rykten enligt hans Facebook!
Citera
2014-01-03, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokool
När Slipknot spelade på Metaltown 2013 sa Corey "We'll be back soon" eller liknande iallafall. De har ju också planerat att släppa nytt album nästa år. Fast nu stack ju Joey så vetifan hur deras planer blir nu.

Men tror inte Bråvalla kommer ha två headliners inom metal/rock genren så att de blir bokade har jag rätt svårt att tro tyvärr.

Tyvärr är det nog så, eftersom Koopmans sagt att om han får bestämma så är övriga två headliners hiphop och dance. Och han får nog bestämma
Citera
2014-01-03, 07:11
Medlem
Chrille Ps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Since88
Joey har inte hoppat av Slipknot, det var endast falska rykten enligt hans Facebook!

Vad han säger är alltså att han fick sparken och inte slutade som resten av bandet har påstått. Men borta från Slipknot är han lik förbannat vad det verkar.
Senast redigerad av Chrille P 2014-01-03 kl. 07:14.
Citera
2014-01-03, 10:49
Medlem
Majsk0lvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kroxie
Håller med dig, har även jag en rätt skrev musiksmak. Sprang runt i cirkelpiten till Parkway Drive och stod längst fram på Albin Myers.

Hoppas även jag på något mer "tungt" som Zedd, Skrillex, Deadmau5 kan bjuda på än någon Alesso, Axwell eller någon annan pajas som kommer stå och spela "Calling" i 1,5 timme. För min del får de gärna boka 2ManyDjs i år igen, riktigt fett set de levererade. F.O.O.L på vita scenen hade även det varit mäktigt.
Kan bara instämma helt. Skönt att någon har samma konstiga musiksmak. Stod långt fram på både BFMV och Albin Mayers, polarna tyckte det var ganska wierd .
Får bara hålla tummarna att någon av Zedd, Skrillex eller Deadmau5 kommer.
Citera
2014-01-03, 11:00
Medlem
charlesmonroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P

Vad han säger är alltså att han fick sparken och inte slutade som resten av bandet har påstått. Men borta från Slipknot är han lik förbannat vad det verkar.

Åh herregud vad jag ligger efter, hade bara koll på bandets Facebook-sida, inte Joeys egna. Nu blir man ju otroligt nyfiken
Citera
2014-01-03, 12:04
Medlem
Är lite inne på att åka till Bråvalla för Maiden jag med, de har ju gått ut och sagt på sin hemsida att 2014 troligen är sista året då setlisten kommer ha fokus på gammalt material. Så känns som man måste passa på. Bara sett Maiden en gång innan på Final Frontier turnen och absolut inget fel på det nya materialet (i många fall bättre imo) men som sagt var, vill inte missa chansen.
Citera
2014-01-03, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idsaramx
Är lite inne på att åka till Bråvalla för Maiden jag med, de har ju gått ut och sagt på sin hemsida att 2014 troligen är sista året då setlisten kommer ha fokus på gammalt material. Så känns som man måste passa på. Bara sett Maiden en gång innan på Final Frontier turnen och absolut inget fel på det nya materialet (i många fall bättre imo) men som sagt var, vill inte missa chansen.

Var hittade du det? Har bara sett att de sagt att det kanske är sista chansen att höra vissa av låtarna live.
Citera
2014-01-03, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idsaramx
Åker du endast för Maiden så rekomenderar jag Copenhell mycket mindre och bättre festival än bråvalla på alla sätt.
Citera
2014-01-04, 00:29
Medlem
Since88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P

Men vafan,
Härmed ger jag en officiell till mig själv och får skylla missförståndet på nattskift!
Citera
2014-01-05, 06:09
Medlem
Hur länge tror ni att det tar innan endagsbiljetterna tar slut på dagen Maiden spelar? har inte pengar just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in