2013-12-30, 21:06
Medlem
steveharrisffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ralleBb
Asså jag fattar inte änns hur det är fysiskt möjligt att man kan stå fler timmar längst fram bara för att vänta på ett band, dricker du inte öl? du måste la pissa ibland eller har du kateter? en annan måste ju pissa med jämna mellanrum då är det ju totalt meningslöst att så längst fram och köa
Kan ta någon öl om den är iskall, för att det är gott och svalkande. Men vill inte bli onykter, vill minnas så mycket av de musikaliska upplevelsersna som möjligt. Om jag ville svina runt hade jag kunnat gjort det mycket billigare i min hemstad
Citera
2013-12-31, 01:10
Medlem
Tror ni att Kings of Leon kommer stå som headline eller kommer det komma in någon större? Maiden är ju en klar headline och ifall KoL blir den andra headlinen så betyder det, om de kör på samma upplägg som förra året, att vi endast har att vänta en dance-headline. Är inte det minsta förtjust i KoL så ser gärna att något "större" band kommer in som headline.

Funderar också gällande campingbiljetterna. Det står att man får tillträde på vanliga campingen om man har lugn+ grön camping, betyder det att man får slå upp tältet på vanliga trots att man har lugn+grön camping? Isåfall känns det lika bra att köpa lugn+grön camping ifall man av någon anledning behöver in där, om inte annat för att få känna gräs under fötterna iställe för lera^^
Citera
2013-12-31, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meatster
Tror ni att Kings of Leon kommer stå som headline eller kommer det komma in någon större? Maiden är ju en klar headline och ifall KoL blir den andra headlinen så betyder det, om de kör på samma upplägg som förra året, att vi endast har att vänta en dance-headline. Är inte det minsta förtjust i KoL så ser gärna att något "större" band kommer in som headline.

Funderar också gällande campingbiljetterna. Det står att man får tillträde på vanliga campingen om man har lugn+ grön camping, betyder det att man får slå upp tältet på vanliga trots att man har lugn+grön camping? Isåfall känns det lika bra att köpa lugn+grön camping ifall man av någon anledning behöver in där, om inte annat för att få känna gräs under fötterna iställe för lera^^

Kings of Leon är inte en headline. Iron Maiden är Bråvallas enda headline hittils.
Citera
2013-12-31, 11:34
Medlem
kroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meatster

Ja, du får slå upp tältet på vanliga campingen om du hellre vill det!
Citera
2013-12-31, 13:58
Medlem
Majsk0lvs avatar
Blir att besöka Bråvalla 2014 också. Tyckte det var en härlig festival med mycket blandad musik som gynnade mig väldigt mycket med tanke på min konstiga musiksmak.
Härligt att Iron Maiden kommer dit!
Hoppas på att Zedd kommer dit då jag tycker han har gjort riktigt härliga låtar på sistone och är på gång att bli ännu större. Dock ingen headline. Hoppas på Skrillex eller Deadmau5 som headline inom den genren, ingen före detta shm kille tack.
Citera
2013-12-31, 14:40
Medlem
Randomones avatar
"Gott nytt år allihopa!
I dag är sista chansen att köpa rabatterade Early Bird-biljetter. Efter midnatt höjs priset med 200 kronor.
Vi hörs nästa år."
Bråvalla på Facebook. 200kr var väl rätt väntad höjning
Citera
2013-12-31, 16:42
Medlem
kroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsk0lv
Blir att besöka Bråvalla 2014 också. Tyckte det var en härlig festival med mycket blandad musik som gynnade mig väldigt mycket med tanke på min konstiga musiksmak.
Härligt att Iron Maiden kommer dit!
Hoppas på att Zedd kommer dit då jag tycker han har gjort riktigt härliga låtar på sistone och är på gång att bli ännu större. Dock ingen headline. Hoppas på Skrillex eller Deadmau5 som headline inom den genren, ingen före detta shm kille tack.

Håller med dig, har även jag en rätt skrev musiksmak. Sprang runt i cirkelpiten till Parkway Drive och stod längst fram på Albin Myers.

Hoppas även jag på något mer "tungt" som Zedd, Skrillex, Deadmau5 kan bjuda på än någon Alesso, Axwell eller någon annan pajas som kommer stå och spela "Calling" i 1,5 timme. För min del får de gärna boka 2ManyDjs i år igen, riktigt fett set de levererade. F.O.O.L på vita scenen hade även det varit mäktigt.
Citera
2014-01-01, 20:50
Medlem
Hört att Slipknot kommer. Nån mer som hört det?
Citera
2014-01-01, 23:31
Medlem
Smurfffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mötley

Vart har du hört det? Jag hade köpt biljett på direkten om så var fallet!
Citera
2014-01-02, 14:43
Medlem
ralleBbs avatar
Citat:

Stämmer detta kommer jag också! låter dock inte så troligt dom är ju inte bokade till nån annan festival och man har ju inte hört nått om nån Europa turne heller, så vart har du hört detta tro?
Citera
2014-01-02, 16:36
Medlem
Banksias avatar
Ang. Slipnkot, är det värt egentligen? Corey har väl hoppat av?

Fru Edit: Var visst trummisen
Citera
2014-01-02, 16:41
Medlem
Citat:
Var har du hört det ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in