2014-01-02, 21:47
Medlem
Blir nog det här laget när toty kommer ut.
http://www.futhead.com/14/squads/4651155/
Hur tror ni det kommer fungera? tror ni det är lite för offensivt på mittfältet?
Citera
2014-01-02, 21:48
Medlem
Bruunkens avatar
Nu kanske detta är svårt att sia om, men hur mycket tror ni detta lag landar på när TOTY anländer? Runt 900k? http://www.futhead.com/14/squads/4484557/
Citera
2014-01-02, 21:50
Medlem
uppersatsumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Är han pricefixad eller vadå? Kolla på utt14.com annars.
Vi försöker Prince locka haN köpA för 25 sälja för 30
Citera
2014-01-02, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Beror lite på din spelstil tror jag, är du en skiller är han en dröm. Tror han funkar riktigt bra som ST, om du svettar längs kanten och kör mycket inlägg är han värdelös.

Om han är värd coinsen beror på din budget.

Jag kör väldigt blandat. Självklart blir det lite inlägg ibland, men eftersom jag kör 4-1-2-1-2 så ser jag till att jag inte har 2 små och dåligt huvudspelande toppar. Jag gillar dock mer att försöka söka mina strikers via mittfältet med passningar och försöka ha ett samarbete mellan dessa eller att åtminstone en av dem ska vara riktigt bra på att göra sin gubbe och då känns det onekligen som att Neymar är en rolig och prisvärd spelare på den positionen.

Har för övrigt du, eller någon annan, spelat med Benzema och Modric? Dessa är tänkta att ingå i min hybrid med Neymar
Citera
2014-01-02, 22:04
Medlem
DAGGER-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Jag kör väldigt blandat. Självklart blir det lite inlägg ibland, men eftersom jag kör 4-1-2-1-2 så ser jag till att jag inte har 2 små och dåligt huvudspelande toppar. Jag gillar dock mer att försöka söka mina strikers via mittfältet med passningar och försöka ha ett samarbete mellan dessa eller att åtminstone en av dem ska vara riktigt bra på att göra sin gubbe och då känns det onekligen som att Neymar är en rolig och prisvärd spelare på den positionen.

Har för övrigt du, eller någon annan, spelat med Benzema och Modric? Dessa är tänkta att ingå i min hybrid med Neymar
Benzema är bland dom bästa ST på spelet, gör mål på allt
Citera
2014-01-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
http://www.futhead.com/14/squads/4662769/

Jefferson är ju ett monster med ett glove kort

Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Liten recension på Neymar skulle jag uppskatta. Hur är han att spela med? Fungerar han bra i striker-positionen? Sett att många som lirar han som CAM. Och är han värd den stora summan?

Gillar honom skarpt, riktigt rapp och sjukt skön att lägga en passning på för att sedan vända bort backen och avsluta. Passar perfekt till min spelstil iallafall, sedan om han är värd alla dom där pengarna är ju en annan fråga
Senast redigerad av fajitafrippe 2014-01-02 kl. 22:16.
Citera
2014-01-02, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fajitafrippe
Jefferson är ju ett monster med ett glove kort

Yesyes, gör inte många misstag. Den enda som saknas är GK long throw.
Citera
2014-01-02, 22:17
Medlem
grebirfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedAndBlue
Bumpar denna!

Har förresten funderat på att lägga av med trejdingen då jag ändå tjänar mer på att spela. Problemet är att jag inte har mycket mer än 100k och min fråga är , kan man få ihop ett roligt lag för de pengarna som håller ändå upp till div. 1 eller borde jag försöka mig på lite ytterligare trejding ?

Är ju inte laget som gör att du kan lira i en spec division
Jag glider runt i Div 1 med ett lag från portugisiska ligan
Citera
2014-01-02, 22:17
Medlem
gxflybabys avatar
Någon som lirat med IF Suarez och kan ge en liten recension? Är han värd pengarna?
Citera
2014-01-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grebirf
Är ju inte laget som gör att du kan lira i en spec division
Jag glider runt i Div 1 med ett lag från portugisiska ligan

Det vet jag, men chanserna ökar ju med ett bättre lag Jag har också ett portugisiskt lag som jag verkligen gillar men jag behöver ett till och mitt nuvarande andralag har jag inte lyckats med.
Citera
2014-01-02, 22:22
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Någon som lirat med IF Suarez och kan ge en liten recension? Är han värd pengarna?

http://www.youtube.com/watch?v=_VS66oznUCc
Citera
2014-01-02, 22:22
Medlem
haammpes avatar
Tänkte fixa till priset på någon spelare, har ca 2 milj jag vill leka för.
playstation dudes lägg till mig på skype om ni är sugna.
h.ampus@live.se
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in