2014-01-02, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Kanske blir att växla mellan dom. Men har en liten förkärlek till Cesc så blir svårt att välja bort honom, detsamma med Özil.

Märker ni någon skillnad om ni har 'döda' länkar i laget? Tycker ni spelarna presterar sämre på något vis?

Nej, om spelarna har 10 i kemi spelar det väl ingen roll att dem har döda länkar?
Citera
2014-01-02, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkcheese
Hur går det för mina (Godín)gar? Får ni nån Godín såld?

Har inte lagt ut mina på några timmar nu men tror det är lite för tidigt att sälja för 30k i nuläget.

Men det verkar vara fler o fler som investerar så det bör funka om några dagar eller någon vecka, sålänge alla lägger ut sina kontinuerligt under dagarna för 30k!
Citera
2014-01-02, 21:32
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av futmaster
Säker? Orkar inte investera i onödan om jag inte lyckas få alla sålda innan 13:e.
Vet inte riktigt, lite osäker.

Du verkar osäker till att jag säger. Men men, that's the way it is.
Citera
2014-01-02, 21:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Kanske blir att växla mellan dom. Men har en liten förkärlek till Cesc så blir svårt att välja bort honom, detsamma med Özil.

Märker ni någon skillnad om ni har 'döda' länkar i laget? Tycker ni spelarna presterar sämre på något vis?

Absolut inte.
Citera
2014-01-02, 21:35
Medlem
uppersatsumas avatar
Vad lägger ni ut etoo för ?
Citera
2014-01-02, 21:35
Medlem
Hehe tänkte skriva med i mitt meddelande att jag ALDRIG går på sånt. Jobbat för telecomföretag under mina första arbetsår så vet precis vad en scam är.

Visst var jag lite bakad men japp jag vart väll ägd/blåst. Som sagt jvla tur jag glömt mitt sec pass.

Btw. Kan ju inte direkt jemföra med något som "är för bra för att vara sant" :P 5 Premium Gold Packs är inte speciellt bra?=P

Minimal chans att få något av värde förutom kontrakt och lite coins för spelarförsäljningar.
Citera
2014-01-02, 21:37
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uppersatsuma
Vad lägger ni ut etoo för ?
Är han pricefixad eller vadå? Kolla på utt14.com annars.
Citera
2014-01-02, 21:39
Medlem
JoeyJrs avatar
Någon som kan snickra ihop ett lag för ca 270k? Enda kraven jag har är: riktigt bra målvakt, ST med 10 chem, formation 4-4-3 (2,4). Spelare med bra bollkontroll och pass är plus då jag passar mycket. Strikern behöver inte vara så lång (heading spelar mindre roll).

Tack på förhand
Citera
2014-01-02, 21:41
Medlem
konsol?
Citera
2014-01-02, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fajitafrippe
Känner att jag måste dela med mig av mitt senaste lagbygge, fungerar underbart!

http://www.futhead.com/14/squads/4661893/

Dock lite halvmissnöjd över spelarna från Arsenal, försökt lyfta in Yaya instället för Wilshere fast utan någon vidare lycka. Någon stjärna som lyckas med den ekavationen?

Liten recension på Neymar skulle jag uppskatta. Hur är han att spela med? Fungerar han bra i striker-positionen? Sett att många som lirar han som CAM. Och är han värd den stora summan?
Citera
2014-01-02, 21:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Liten recension på Neymar skulle jag uppskatta. Hur är han att spela med? Fungerar han bra i striker-positionen? Sett att många som lirar han som CAM. Och är han värd den stora summan?

Beror lite på din spelstil tror jag, är du en skiller är han en dröm. Tror han funkar riktigt bra som ST, om du svettar längs kanten och kör mycket inlägg är han värdelös.

Om han är värd coinsen beror på din budget.
Citera
2014-01-02, 21:44
Medlem
JoeyJrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jipp0
konsol?
Xbox 360
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto