2014-01-02, 13:08
Bannlyst
Någon på Xbox som vill göra lite profit på IF trading metoden?
Skicka ett PM om du är intresserad
E: Du behöver ha minst 250k.
Citera
2014-01-02, 13:12
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundranittiofyra
jag menar att det känns som att ea faktiskt har tagit bort eller iaf minskat det inbyggda handikappet som gör att bra fifaspelare får det svårare att spela det här spelt.

många tror inte att det existerar något handikapp men det vet jag med 100% procents säkerhet att det gör. iaf så igår när jag spelade kände jag inte att mina motståndare hade något handikapp på sin sida som dom brukar.

jag har legat i samma division i 1 månad nu och det har varit jävligt trist. men igår kund jag spela ordentligt och gick upp 2 divisoner på en kväll.

Håller med till viss del. Känner inte av samma hopplöshet som jag gjorde förra året när man byggde ihop ett högrejtat lag eller med massa informs.

Men samtidigt är ju spelet bra mycket mer random nu och simpelt spel lönar sig bra mycket mer än förra året. Inlägg, hörnor och allt sånt skit är bra mycket mer OP. Tycker det är bättre på next gen ifs men för er som spelar på 360/PS3 är det ju samma skit fortfarande hur mycket dom än försöker patcha spelet.

Men håller absolut med att handikappet inte är lika märkbart i år. Dock aldirg känt att dåliga spelare gagnas utan mer lag med hög over all rating fick bita i det sura äpplet.
Citera
2014-01-02, 13:17
Medlem
HestDrickaColas avatar
Alltså. Eto'o och Sturridge. Sicket svettigt par! Så underbart äckligt, fittigt, jävligt men så jävla skönt att få spela riktigt bra fotboll efter att i 8 matcher med endast Arsenal svurit åt Giroud och Bendtners inkapabla målsinne. Jävla skönt lag. Kompany och Vidic gör ett bra lås där bak.
Citera
2014-01-02, 13:20
Medlem
Vill byta formation http://www.futhead.com/14/squads/4636375/ till 41212/ 433(4) några som har några förslag på hur jag kan gå tillväga? Har ca 70k PC

Enda kravet är väl att behålla Droga/Yılmaz och IF Sneijder..
Senast redigerad av santos90 2014-01-02 kl. 13:27.
Citera
2014-01-02, 13:20
Medlem
hundranittiofyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Håller med till viss del. Känner inte av samma hopplöshet som jag gjorde förra året när man byggde ihop ett högrejtat lag eller med massa informs.

Men samtidigt är ju spelet bra mycket mer random nu och simpelt spel lönar sig bra mycket mer än förra året. Inlägg, hörnor och allt sånt skit är bra mycket mer OP. Tycker det är bättre på next gen ifs men för er som spelar på 360/PS3 är det ju samma skit fortfarande hur mycket dom än försöker patcha spelet.

Men håller absolut med att handikappet inte är lika märkbart i år. Dock aldirg känt att dåliga spelare gagnas utan mer lag med hög over all rating fick bita i det sura äpplet.

fast jag menar att det har blivit någon förändring igår. typ som att dom gjorde någon förändring efter nyårs skiftet.

enligt mig så har handikappet varit mycket mera påtagligt i fifa 14 än fifa 13 fram tills nu.

sen anser inte jag att du är en bra fifa spelare för att man gör 100 dribblingar per match fast som sällan leder till att du gör mål. inte heller att du springer på kanten och lägger 100 inlägg per match heller. utan en bra fifa spelare för mig är en som kan spela ett varierande spel som leder till många mål plus att man kan läsa din motståndare typ vet exakt vad han kommer göra som man ofta kan göra
Senast redigerad av hundranittiofyra 2014-01-02 kl. 13:31.
Citera
2014-01-02, 13:21
Medlem
galeloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Du tror alltså att EA gör alla kort direkt efter att FIFpro annonserat världslaget? Jag skulle gissa att EA väntar tills på onsdagen. Hur gjorde dom förra året?
Förra året släppte dem backarna kanske 1 eller 2 timmar efter att laget hade presenterats så jag är 99% säker på att några spelare kommer den 13:e
Citera
2014-01-02, 13:23
Medlem
vattenpipskamelens avatar
Ni som cashar in på adebayor nu, hoppa på tåget IF godin! tror vi kan bumpa den lite högre samt att det var några IF som las upp under natten
Citera
2014-01-02, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Har 18st ute för 25k BIN men kan pröva höja till 30 om du är sugen?
Gör så!
Citera
2014-01-02, 13:26
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos90
Vill byta formation på detta lag http://www.futhead.com/14/squads/4636375/ till 41212/ 433(4) några som har några förslag på hur jag kan gå tillväga? Har ca 70k PC
Haha det där är mitt lag som jag länkade till någon som behövde hjälp. snodde du det?
Citera
2014-01-02, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vattenpipskamelen
Ni som cashar in på adebayor nu, hoppa på tåget IF godin! tror vi kan bumpa den lite högre samt att det var några IF som las upp under natten
Har 25st ute för 30k så är med där med
Citera
2014-01-02, 13:28
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livsfarligt
Kuba känns ändå ganska stabil ute till höger med sina crossar mot Lewandowski. Hittar ofta hans panna! Snabbhet och overall stats så känns ändå Kuba bättre eller? Tänker mer Kemin då jag har 9 av 11 dortmund lirare just nu!

Ska göra om backlinjen till Bayern lirare dock när Neuer är inköpt.

Men fortfarande ingen som kör Reus som anfallare? Brukar köra han på topp med Lewandowski i vanligt online läge och då öser han alltid in mål!
9 eller 10 kemi SPELAR INGEN ROLL
Citera
2014-01-02, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pellenicklas
Haha det där är mitt lag som jag länkade till någon som behövde hjälp. snodde du det?

Haha tror det var mig du hjälpte rätt skönt faktiskt men tycker inte alls om 3-5-2 uppställningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in