2014-01-02, 03:46
Medlem
laban112s avatar
<ska strax inköpa mitt första legendkort. Mest tänkt som en rolig grej så valde en av de billigare nämligen Davor Suker. Hans stats ser lite märkliga ut så valde att köra han som cf i 4-4-1-1 connectad med IF Rakitic, Modric och Mandzukic. Ska bli kul att testa imorn. Vad tycks?
http://www.futhead.com/14/squads/4624615/
Citera
2014-01-02, 07:07
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laban112
<ska strax inköpa mitt första legendkort. Mest tänkt som en rolig grej så valde en av de billigare nämligen Davor Suker. Hans stats ser lite märkliga ut så valde att köra han som cf i 4-4-1-1 connectad med IF Rakitic, Modric och Mandzukic. Ska bli kul att testa imorn. Vad tycks?
http://www.futhead.com/14/squads/4624615/

det laget såg ganska grymt ut inklusive Davor Suker, synd bara att jag inte äger en XBOX annars hade jag också införskaffat något liknande
Citera
2014-01-02, 07:47
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hundranittiofyra
WOW!!! är det här sant eller hallucinerar jag?, har verkligen EA tagit år sig och gjort något ått det här handikapp problemen som har gjort det här spelet till det sämsta sen fifa 06?

någon annan som känner det?
Vad menar du?
Citera
2014-01-02, 07:55
Bannlyst
Är rätt ny på FUT men helvete så förbannad jag blir över skadorna som regnar över en. Efter varje match är det minst två som skadar sig. Jag blir så förbannad över att jag aldrig kan köra med full trupp, för med en startelva där jag kör med mina sämre spelare p.g.a. skador så vinner jag över lag som har spelare som Torres, Ramsey, Gibbs till sitt förfogande. Sedan blir jag även förbannad över att spelarnas kontrakt ska gå ut hela jävla tiden.

Så om vi istället tar det här med skadorna, hur kan man minska på de? Kan man förbättra skadestugan i klubben? Förklara för en som är nybörjare tack. Vill så gärna ha Lukaku och Robinho som radarpar genomgående.

Och sedan det här med kontrakten. Går det inte att förlänga kontrakt på typ 10+ matcher? Orkar inte behöva söka kontrakt och betala....
Citera
2014-01-02, 08:07
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anti-svensk
Är rätt ny på FUT men helvete så förbannad jag blir över skadorna som regnar över en. Efter varje match är det minst två som skadar sig. Jag blir så förbannad över att jag aldrig kan köra med full trupp, för med en startelva där jag kör med mina sämre spelare p.g.a. skador så vinner jag över lag som har spelare som Torres, Ramsey, Gibbs till sitt förfogande. Sedan blir jag även förbannad över att spelarnas kontrakt ska gå ut hela jävla tiden.

Så om vi istället tar det här med skadorna, hur kan man minska på de? Kan man förbättra skadestugan i klubben? Förklara för en som är nybörjare tack. Vill så gärna ha Lukaku och Robinho som radarpar genomgående.

Och sedan det här med kontrakten. Går det inte att förlänga kontrakt på typ 10+ matcher? Orkar inte behöva söka kontrakt och betala....

Se till att spela spelarna på full fitness så minskar skadorna en hel del.

Om du har många tränare i klubben får du extra procent för kontraktskorten upp till 50% så om du har optimalt med tränare och använder ett gold non rare får du 19 istället för 13. Om du spelar med billiga spelare som går för discard (avveckling) kan det vara en idé att plocka upp en ny med kontrakt från marknaden istället för att köpa ett kontraktskort och applicera.

Bygg två billiga lag och spela varannan match med lagen. Se till att ha det andra på bänken/reserver så har du alltid ett lag som är på tårna.
Citera
2014-01-02, 08:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Har 18st ute för 25k BIN men kan pröva höja till 30 om du är sugen?
Vi kör till 30.
Citera
2014-01-02, 08:52
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifagamer11
Vi kör till 30.
får ni era Godins sålda, det lär väl ta typ 1 dag och få 1-2 st sålda
Citera
2014-01-02, 09:06
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
får ni era Godins sålda, det lär väl ta typ 1 dag och få 1-2 st sålda

Det kan ta veckor också. Metoden kräver stort tålamod.
Citera
2014-01-02, 09:11
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Det kan ta veckor också. Metoden kräver stort tålamod.
Okej men när jag lyckats kommer jag ha tjänat ca 100k på bara 10 spelare!!
Citera
2014-01-02, 09:49
Medlem
R4xx0rs avatar
Ett tips är att köpa upp massor av NIF Walcotts. Eftersom han inte är i packs längre så kommer han gå upp i pris och då tjänar vi massor av coins

Om ni är på Xbox så lista dom på 5.9k start och 6k BIN.
Citera
2014-01-02, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Xbox/PS?

PS3!
Citera
2014-01-02, 10:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Ett tips är att köpa upp massor av NIF Walcotts. Eftersom han inte är i packs längre så kommer han gå upp i pris och då tjänar vi massor av coins

Om ni är på Xbox så lista dom på 5.9k start och 6k BIN.
Kalla mig dum men vad står NIF för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in