2014-01-01, 19:43
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Så, man kan alltså sno en dyr bil nu och sälja den? Men fortfarande inte köra in den i garaget eller?

Nej men om man köpt en dyr så kan man sälja den
Citera
2014-01-01, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Varfor ar det tomt pa hela javla GTA?

Kor online och det ar hogst 4-5 andra spelare pa servern varje Goddamn gang.

Far ju latt plats ett hundratal i den dar varlden.
Jag spelar inte för att jag inte vill råka få 100miljoner och förstöra värdet på pengar, samt att det inte finns nått att göra tycker jag. Snor nån bil och säljer en gång i timmen, lämnar nån bil till simion. Uppdrag och races är rätt tråkiga tycker jag. Väntar på hiests.

Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Det gör det säkert, men det är max 16 spelare per server
Vilket är de gamla konsolernas fel.

Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Varfor da?

In med ett hundratal sa det blir lite action!
Håller med, man kan hoppas på iaf typ 50 spelar till PC, om det kommer dit.

Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Förmodligen pga. dataflödet skulle bli så stort.
För de gamla konsolerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Nej men om man köpt en dyr så kan man sälja den
Aha! Förut var max 50k va?
Citera
2014-01-01, 19:56
Medlem
Drevs avatar
Ja typ, eller om det var 60
Minns ej
Citera
2014-01-01, 19:57
Medlem
Drevs avatar
Det skulle inte fungera att spela 100 stycken i varje Session (eller hur det stavas)

Man skulle bli dödad hela tiden.
Citera
2014-01-01, 20:46
Medlem
Wertyms avatar
Nån som vet vad Dom vill eller? Han ringer 24/7 och förolämpar mig, vill att jag ska åka till honom eller nåt...
Citera
2014-01-01, 21:13
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Nån som vet vad Dom vill eller? Han ringer 24/7 och förolämpar mig, vill att jag ska åka till honom eller nåt...

Fallskärmshoppning
Citera
2014-01-01, 23:55
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Fallskärmshoppning
Men det ger ingen destination? Samma sak gäller för Ron som konstant säger att man måste skynda sig "dit" men ingen skillnad sker på kartan i vilket fall.
Antar att man bara ska komma ihåg att göra uppdrag som kategoriseras under dom?
Citera
2014-01-02, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Men det ger ingen destination? Samma sak gäller för Ron som konstant säger att man måste skynda sig "dit" men ingen skillnad sker på kartan i vilket fall.
Antar att man bara ska komma ihåg att göra uppdrag som kategoriseras under dom?

Du måste väll ringa upp personerna som terrar dig, för att man ska få en destination?
Citera
2014-01-02, 03:33
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Du måste väll ringa upp personerna som terrar dig, för att man ska få en destination?
Kanske...
Har aldrig hänt när jag prövat dock.
Citera
2014-01-02, 04:40
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Det skulle inte fungera att spela 100 stycken i varje Session (eller hur det stavas)

Man skulle bli dödad hela tiden.

Du har aldrig lirat SA-MP eller MTA? Där finns det servers med 100+ players, sjukt roligt att det är så mycket folk på samma server.
Citera
2014-01-02, 09:44
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
skall prova vid tillfälle. Dom är ganska härlig ändå, lite jobbig kanske men cool.

Vad är det för fallskärmshopp han har då? Vanliga som man kan starta själv eller?
Citera
2014-01-02, 10:18
Medlem
Några saker jag inte förstår angående GTA:O

Varför anser folk att det är mer acceptabelt att fuska i GTA:O jämfört med andra spel t.ex battlefield, CS, COD etc.etc??
Med alla hacks som folk använder sig av och många spelare som köper och moddar adders i väntan på att R* tar bort allas glitch pengar bara för att sälja dessa senare för att återfå en stor summa pengar.

Varför gnälls det så otroligt över att man måste kämpa för pengarna så att man kan köpa sig saker? När det i GTA IV gnälldes om att man får för mycket pengar för lätt och inte har något att använda dessa på. Och att pga att det tar lång tid att få ihop cash så är det helt plötsligt ok att fuska/glitcha till sig pengar?

R* borde sätta IP, MAC address, konsol-id, psn/live och socialclub konto ban på alla som använt sig av hacks/glitches. samt att alla hackade pengar och alla saker folk köpt för hackade pengar tas bort från spelarna.

Att payout är ganska låg för alla uppdrag håller jag med om, men inte fan berättigar det fuskande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in