Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-01-01, 14:07
Medlem
latmanics avatar
Betclic: 10 spins på Mega Fortune, Arabian Nights eller Hall of Gods. Är insättare.

EDIT: Var bara 10 linjer... I alla fall på Mega Fortune.
Citera
2014-01-01, 15:10
Bannlyst
Vann 9 kronor på Unibets freespins, sen körde jag 2.50 kr spinnet fick bonusspelet och pengarna växte till 700 kronor. Satsade 10 kronor spinnet på Gonzos och har nu omsatt pengarna och har 500 kronor kvar.

Nu blir det betting och poker.
Citera
2014-01-01, 15:18
Medlem
LordGhozts avatar
Fick mail om 10 fs på expekt (jodå ni läste rätt) gick att välja bl.a arabian nights... (värt att kolla ni insättare)

Till saken hör att jag var i en sanslös dialog tidigare med dem där JAG försökte rätta till misstaget att skapat två identiska konton hur det nu är möjligt!?
-Nej det har du inte alls det! svarar det puckot på supporten trots tydligt faktum! Jag fick övertyga hans hjärna att kolla igen och två dagar senare hör säkerhetsteamet av sig och har avslutat ett konto med en ursäkt "klart du hade rätt"... Unbelievable! Jag är ärlig kund och inte fienden lixom... :-/
Citera
2014-01-01, 17:17
Medlem
Hmm inget har hänt med mitt uttag hos Vinnarum , gjordet det vid 1 på morgonen.. Gissar att dem är bakfulla.....
Citera
2014-01-01, 17:29
Medlem
dem är alltid sega...

Citat:
Ursprungligen postat av promannen
Hmm inget har hänt med mitt uttag hos Vinnarum , gjordet det vid 1 på morgonen.. Gissar att dem är bakfulla.....
Citera
2014-01-01, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magical87
dem är alltid sega...
Nu sa dem att det BÖR bli behandlat under morgon dagen , kommer dem då med en massa krav på papper lackar man , då kunde dem tagit det från början. Dem vill ju bara att man ska spela upp cashen så klart!
Citera
2014-01-01, 18:01
Medlem
ja det som är meningen med såna fördröjningar ju
Kolla bara leovegas och casumo uttag där går fan på en timme så det ska va

Citat:
Nu sa dem att det BÖR bli behandlat under morgon dagen , kommer dem då med en massa krav på papper lackar man , då kunde dem tagit det från början. Dem vill ju bara att man ska spela upp cashen så klart!
Citera
2014-01-01, 18:04
Medlem
Nån som märkt att vera och john har börjat med att man måste sätta in cash för att man skall kunna levla upp i nivåer, riktigt dåligt.
Citera
2014-01-01, 18:04
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Räkna inte med snabba cash därifrån
Bertil som även har Vinnarum brukar ta 5 dagar på sig att betala ut vinstpengar och detta är under en vanlig vecka och inte under juletid, en av anledningarna till varför man inte brukar sätta in pengar hos bla Bertil.

Vann några kronor hos Guts omsättningsfria spinn idag och nu är man uppe i ca 480kr, blir ett uttag så fort deras omsättningsfria gratissnurr är över, har totalt satt in 400kr och har tagit ut 498kr inklusive avgifter dock exklusive de pengar man har innestående där
Citera
2014-01-01, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Räkna inte med snabba cash därifrån
Bertil som även har Vinnarum brukar ta 5 dagar på sig att betala ut vinstpengar och detta är under en vanlig vecka och inte under juletid, en av anledningarna till varför man inte brukar sätta in pengar hos bla Bertil.

Vann några kronor hos Guts omsättningsfria spinn idag och nu är man uppe i ca 480kr, blir ett uttag så fort deras omsättningsfria gratissnurr är över, har totalt satt in 400kr och har tagit ut 498kr inklusive avgifter dock exklusive de pengar man har innestående där

Struntprat. Bertil brukar ta en dag på sig. T.ex. gör jag ett uttag idag, godkänner de det i morgon och jag har pengarna på fredag. Vinnarum varierar. Ibland kan de godkänna uttagen samma dag eller senast dagen efter, men sen eftersom de har Trustly så har man pengarna nästan direkt efter att de har godkänt uttaget.

Inte säkert att ekonomiavdelningen eller alla där jobbar nu över nyår, så då dröjer väl uttag.
Citera
2014-01-01, 20:28
Medlem
Funderar på att spela upp cashen....
Citera
2014-01-01, 20:36
Medlem
Twatssons avatar
Citat:
Funderar på att spela upp cashen....
Gör det inte Om du ska så streama :-)