Citat:
Ursprungligen postat av
Fin
Det måste varit en högst ovanlig natt för FS. Marina ber alltså om egentid.
FS, som gladeligen gör Marina till viljes, tvingas tillbringa natten på en kyrkogård flera mil från hemmet samt i bilen då den står parkerad i Spekeröds avkrokar.
När han så kommer hem möts han av ett tomt hus, samt ett sms som abrupt meddelar att FS nattliga bravad var helt onödig.
Det kommer man ihåg!
Dessutom finns igen som helst anledning att skylla på tekniskt fel hos Telia. Sms:et kom ju bevisligen fram och ingenting pekar på ett tekniskt fel. Dessutom är sms:et bevisligen raderat.
Här har FS en del att förklara.
Det fetade. Du har aldrig rökt på någon gång ?
Det är allmänt vedertaget att ett cannabisrus och dess efterverkan kan beskrivas som känslan av att tröskelglömma merparten av det du gör eller företar dig.
En känsla som ständigt återkommer i ruset, och som är lite rolig är just tankar som "vad var det nu jag skulle göra, varför är jag här, vad tänkte jag innan detta, vad skulle jag göra nu"
Man stänger också av den "vanliga" världen och ägnar sig åt nuet, upplevelsen och tankarna.
En annan del är att man mot slutet av sitt rus blir seg och somnar som ett barn.
Källa:
(FB) Detaljerad rapport om ett cannabisrus
(FB) NYBÖRJARFRÅGOR STÄLLS HÄR: (Stora noobtråden)
Det är efter vad Kvarnström sagt om FS cannabisbruk inte konstigt att FS tryckte bort sms, glömde bort det, och gick och lade sig för att sova.
Att FS skyller på Telia är för att han inte kommer ihåg smset alls, och då ligger det närmast till hands att tänka på vad som hänt förr: - det fanns en felanmälan hos Telia från MJ.