2013-12-31, 13:59
Medlem
Drevs avatar
Men kraften finns
Citera
2013-12-31, 15:36
Medlem
Wertyms avatar
Nu har man nåt level 50 och skaffat MG. två levels till så har jag scope och extentend mag också, då blir det att spraya poliser
Citera
2013-12-31, 17:15
Medlem
Tror ni man kommer få behålla alla sina fordon efter att R* tagit alla cashen? För annars är ju planen att sälja alla onödiga fordon så att man kan fortsätta ha kul
Citera
2013-12-31, 17:26
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
Är det nån annan som har nån bra ide på rolig ovanlig bil som inte alla andra kör runt med??

Har redan dom gamla gooa bilarna Från GTA 4 "Sultan RS" och "Futo" "Drift bilen"
Själv är Comet en av mina favorit som jag kör med för det mesta.
Sjukt snabb, bland den bästa accelerationen och riktigt härlig att ta kurvor med.
Antingen med sladd eller slickad efter vägen.
Har även vunnit de flesta race jag ställt upp i med den bilen.

Även Vigeo (muskelbil) är härlig.
Aldrig sett någon annan som kör en sådan och min absoluta favorit vad gäller bredställ!
Citera
2013-12-31, 18:00
Medlem
CommonKnowledges avatar
Snön var ett fiasko.
Citera
2013-12-31, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Snön var ett fiasko.

Jaså.. jag tyckte de var sköj.. ända fiaskot isf var att det inte varade längre isf..
Citera
2013-12-31, 18:10
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Jaså.. jag tyckte de var sköj.. ända fiaskot isf var att det inte varade längre isf..
Dom hade bara lagt ett enda vitt lager över gatorna. Inga spår eller liknande när man gick/körde runt = Fiasko!
Citera
2013-12-31, 18:10
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blifullidag
Alla mina skills är max förutom strength och lung capacity.
Strength har du bara nytta av i fistfights samt arm wrestling. Har fått upp min str. till andra snäppet ungefär genom att spela golf och tennis samt slå ner npcs som vill bråka.
Vet inte vilket som är mest effektivt. Helt klart är att det tar ett jävla tag att få upp strength. Jag är level 85.
Mest effektiva sättet är om du ber en polare sätta sig i en bil som du sedan börjar slå på.
Tar kanske 10 minuter och så har du fullt i Strength!

Citat:
Är det nån annan som har nån bra ide på rolig ovanlig bil som inte alla andra kör runt med??

Har redan dom gamla gooa bilarna Från GTA 4 "Sultan RS" och "Futo" "Drift bilen"
Sabre Turbo som är snabb, snygg, härligt ljud och har en hel del styling-möjligheter:
http://socialclub.rockstargames.com/member/lumibree/games/gtav/snapmatic/mostrecent/photo/NKfb3hN3yUSD_T9b1Fwraw
Citera
2013-12-31, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Själv är Comet en av mina favorit som jag kör med för det mesta.
Sjukt snabb, bland den bästa accelerationen och riktigt härlig att ta kurvor med.
Antingen med sladd eller slickad efter vägen.
Har även vunnit de flesta race jag ställt upp i med den bilen.

Även Vigeo (muskelbil) är härlig.
Aldrig sett någon annan som kör en sådan och min absoluta favorit vad gäller bredställ!

Oki.. Jag kör med Fletzer mest.. Har tydligen banrekordet på Drift king banan ännu så den funkar bra så säger dom att man inte skall öla och köra.. kan säga det funkar utmärkt på GTA.. Ho ho ho
Citera
2013-12-31, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
Min absoluta favorit bil! Man kan "drifta" hur gött som helst med den och den har hästkrafterna för att dra iväg eller rädda "sladden" om så skulle behövas! Och självklart ljudet då, mums!

Helt klart en goo bil gött ljud och lätt att kontrollera driften med.. men den är för understyrd för mig annars innan arslet glider ut så vill den gärna går rakt fram..
Citera
2013-12-31, 20:31
Medlem
Wertyms avatar
Jag fixade nyss Sultan. Modifierade den så nu påminner den om sultan rs från iv. Asnice med en snabb, fyrhjulsdriven fyrdörrarsbil.
Citera
2014-01-01, 04:06
Medlem
HestDrickaColas avatar
Voltic med turbo och lite modifikationer är HEEELT fantastisk. Mums.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in