2014-01-24, 16:47
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av namerless
Frågan är om det bara blir Dance-släppen som är väldigt försenade.

Eller om de ''kompenserar'' och släpper en jävla massa band. Tex Hip-hop headlinern (Eminem, Outkast typ)

Det lär väl bli Dance-släppen får man ju hoppas på först och främst. Sen kanske lite annat. Outkast? Herregud, det är väl ingen Headliner?
Citera
2014-01-24, 17:08
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Det lär väl bli Dance-släppen får man ju hoppas på först och främst. Sen kanske lite annat. Outkast? Herregud, det är väl ingen Headliner?

Dom headlinear väl ändå Coachella? Det säger en del.
Citera
2014-01-24, 17:09
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Jo? Herregud
Citera
2014-01-24, 18:58
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Dom headlinear väl ändå Coachella? Det säger en del.

Okej, skumt. Tycker inte alls att de är stora. De hade 2 bra låtar, thats it. De har ju knappt gjort någonting på flera år dessutom .
Citera
2014-01-24, 19:18
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Okej, skumt. Tycker inte alls att de är stora. De hade 2 bra låtar, thats it. De har ju knappt gjort någonting på flera år dessutom .
Du lär ju inte ha lyssnat särskilt mycket alls på dem om du tycker att de bara har två bra låtar.
Att de inte gjort något på länge är ju bara något som gör att de blir ett ännu större affischnamn på festivaler. En "reunion tour" brukar smälla rätt högt när det är stora band.
Citera
2014-01-24, 19:37
Medlem
Citat:
2 låtar du skojar med mig nu. Jag som inte en lyssnar på sådan musik vet att dom har en massa mer hits än 2st. Sen är ju OutKast bättre än den dära pajasen Mclamore eller vad han nu hette förra året.
Senast redigerad av Haze 2014-01-24 kl. 19:40.
Citera
2014-01-24, 21:11
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Du lär ju inte ha lyssnat särskilt mycket alls på dem om du tycker att de bara har två bra låtar.
Att de inte gjort något på länge är ju bara något som gör att de blir ett ännu större affischnamn på festivaler. En "reunion tour" brukar smälla rätt högt när det är stora band.

Citat:
Ursprungligen postat av Haze
2 låtar du skojar med mig nu. Jag som inte en lyssnar på sådan musik vet att dom har en massa mer hits än 2st. Sen är ju OutKast bättre än den dära pajasen Mclamore eller vad han nu hette förra året.
Nej jag kan inte säga att jag har lyssnat på dem så mycket. Nästan bara de kändaste låtarna. Jag drar mig tillbaka från denna konversationen, det blir nog jättebra med OutKast. Känner att diskussionen skulle lika gärna kunna vara om Daft Punk (jag är stort DP fan) och att någon okänd människa har bara hört "Get Lucky" och tycker inte att det är headliner material bara för det. Liksom, samma situation egentligen.

Om OutKast blir bokade så blir det till att lyssna in sig på dem två i sådana fall. Kanske man finner att de är bra. Har som sagt inte lyssnat på många låtar av dem, alls.
Citera
2014-01-25, 09:50
Medlem
gurkanxs avatar
Tror ni att The prodigy skulle vara ett av headline akterna?
Jag skulle bli sjukt glad om det var så, har inte sett att dom spelar nån annan stans det datumet, har dock bara kollat deras hemsida. Rätta mig om jag har fel.
Citera
2014-01-25, 13:27
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkanx
Tror ni att The prodigy skulle vara ett av headline akterna?
Jag skulle bli sjukt glad om det var så, har inte sett att dom spelar nån annan stans det datumet, har dock bara kollat deras hemsida. Rätta mig om jag har fel.
Det skulle ju kunna vara något men jag tror Bråvalla satsar på något större än The Prodigy.
Citera
2014-01-25, 14:26
Medlem
namerlesss avatar
Citat:

Som sagt, dom har reunion-tour och Headlinar Coachella, har dock ingen aning hur pass stora dom är här i Sverige. Eminem känns mer som en Headline här i Sverige, skulle även kunna tänka mig Wu-tang eller liknande.

Tycker verkligen du ska lyssna in dig mer på dom, det är ett jättebra band
Citera
2014-01-26, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Outkast vore ju kul, men om de kommer på bekostnad av Eminem så väljer jag absolut Eminem.

Såg Eminem i somras i Dublin och kan säga att även om det var ett tag sedan jag lyssnade på honom var det ett extatiskt upplevelse. Killen är super på scen och har ett fantastiskt scennärvaro!
Det vore fantastiskt om Bråvalla lyckats få med honom i sommar!
Citera
2014-01-26, 17:10
Medlem
Gregurtdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katarina30
Såg Eminem i somras i Dublin och kan säga att även om det var ett tag sedan jag lyssnade på honom var det ett extatiskt upplevelse. Killen är super på scen och har ett fantastiskt scennärvaro!
Det vore fantastiskt om Bråvalla lyckats få med honom i sommar!

Haha! Jag garvade lite när jag läste om den fantastiska scennärvaron. Meningen för tankarna till korkade konstateranden som: Han var verkligen där uppe på scenen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in