Citat:
Ursprungligen postat av
Marqueso
Du lär ju inte ha lyssnat särskilt mycket alls på dem om du tycker att de bara har två bra låtar.
Att de inte gjort något på länge är ju bara något som gör att de blir ett ännu större affischnamn på festivaler. En "reunion tour" brukar smälla rätt högt när det är stora band.
Citat:
Ursprungligen postat av
Haze
2 låtar du skojar med mig nu. Jag som inte en lyssnar på sådan musik vet att dom har en massa mer hits än 2st. Sen är ju OutKast bättre än den dära pajasen Mclamore eller vad han nu hette förra året.
Nej jag kan inte säga att jag har lyssnat på dem så mycket. Nästan bara de kändaste låtarna. Jag drar mig tillbaka från denna konversationen, det blir nog jättebra med OutKast. Känner att diskussionen skulle lika gärna kunna vara om Daft Punk (jag är stort DP fan) och att någon okänd människa har bara hört "Get Lucky" och tycker inte att det är headliner material bara för det. Liksom, samma situation egentligen.
Om OutKast blir bokade så blir det till att lyssna in sig på dem två i sådana fall. Kanske man finner att de är bra. Har som sagt inte lyssnat på många låtar av dem, alls.