2013-12-31, 00:31
Medlem
hejsanvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Gör jobs.
Skaffa en hög bounty level och fly, varje gång du tappar snuten så får du lite RP + att du får driving skill ifall du inte krockar hela tiden.

Driving skill och flight skill är ju sjukt sega i online btw

Ett tips för att få upp flight skill är att ta en solo session, fixa en helikopter å sedan använder du tejp eller tar gummisnoddar på kontrollen så du hovrar .Efter ett antal timmar så haru fullt i skill
Citera
2013-12-31, 02:06
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsanva
Ett tips för att få upp flight skill är att ta en solo session, fixa en helikopter å sedan använder du tejp eller tar gummisnoddar på kontrollen så du hovrar .Efter ett antal timmar så haru fullt i skill

Orka ha spelet på i flera timmar för det. Jag har inte full flight skill än men jag ser ingen anledning. Den höjs sakta och säkert ju mer man flyger men att flyga med ej full flight skill är inte så farligt tycker jag

Stealth fixade jag full mätare på med gummisnodd, men det gick ganska snabbt.

Strenght och lung capacity verkar vara sega att få upp. Min strenght suger, men gör den någon nytta? hur höjer man den effektivast...
Citera
2013-12-31, 02:33
Medlem
Dimaks avatar
Skulle vara rätt tufft om man kunde "kriga" om områden i spelet där sina crew håller till. Mitt Mc gäng håller till vid Strippklubben och Walk of fame ställerna och flera områden vid stranden.
Citera
2013-12-31, 06:37
Medlem
Blifullidags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Orka ha spelet på i flera timmar för det. Jag har inte full flight skill än men jag ser ingen anledning. Den höjs sakta och säkert ju mer man flyger men att flyga med ej full flight skill är inte så farligt tycker jag

Stealth fixade jag full mätare på med gummisnodd, men det gick ganska snabbt.

Strenght och lung capacity verkar vara sega att få upp. Min strenght suger, men gör den någon nytta? hur höjer man den effektivast...
Alla mina skills är max förutom strength och lung capacity.
Strength har du bara nytta av i fistfights samt arm wrestling. Har fått upp min str. till andra snäppet ungefär genom att spela golf och tennis samt slå ner npcs som vill bråka.
Vet inte vilket som är mest effektivt. Helt klart är att det tar ett jävla tag att få upp strength. Jag är level 85.
Citera
2013-12-31, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Deja

Till er som försöker få pengar till sportbilar osv, kör uppdraget Coveted gång på gång.
Det tar ca 5 min och man får 12000$ och 1000-2000 xp beroende på svårighetsgrad.

Jag spelade i ca 1h och tjänade ihop till 160000$
Så nu har jag välkommnat en Bullet GT till mitt garage..

Att få sportbilar är ju inte så jäkla svårt!!
På 2 dagar så har man garanterat en Adder..

Juste, man måste vara i runt level 35 för att köra uppdraget..

Var hittar jag det uppdraget??
Citera
2013-12-31, 12:28
Medlem
coffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
Var hittar jag det uppdraget??
Jobs - Missions - Coveted.
Citera
2013-12-31, 12:38
Medlem
Citat:
Jag har sett "reklam" på facebook att nu kan man göra egna race och spela andras egna gjorda race...

Jag är inte intresserad av att göra egna banor, det kommer ta förmycket tid. Men hur hittar jag dessa andra race?

Man har ju tröttnat på de som finns och vill testa lite nytt nu!
Först måste du bli medlem på Social Club.
LÄNK
När du är där så måste du ju koppla ihop din Social club profil med din Xbox/PS profil.
Sen går du runt bland medlemar och "laddar ner" deras banor
Citera
2013-12-31, 12:40
Medlem
Är det nån annan som har nån bra ide på rolig ovanlig bil som inte alla andra kör runt med??

Har redan dom gamla gooa bilarna Från GTA 4 "Sultan RS" och "Futo" "Drift bilen"
Citera
2013-12-31, 13:04
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efraejm
Är det nån annan som har nån bra ide på rolig ovanlig bil som inte alla andra kör runt med??

Har redan dom gamla gooa bilarna Från GTA 4 "Sultan RS" och "Futo" "Drift bilen"
Carbonizzare är det inte så många som kör runt med. Riktigt skön bil med grymt ljud! Inte speciellt dyr heller.
Citera
2013-12-31, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Carbonizzare är det inte så många som kör runt med. Riktigt skön bil med grymt ljud! Inte speciellt dyr heller.
Min absoluta favorit bil! Man kan "drifta" hur gött som helst med den och den har hästkrafterna för att dra iväg eller rädda "sladden" om så skulle behövas! Och självklart ljudet då, mums!
Citera
2013-12-31, 13:42
Medlem
Drevs avatar
Jag förstår inte varför Banshee är så ovanlig?

Köpte den för 2 dagar sedan, och det är ju grym
Citera
2013-12-31, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drev
Jag förstår inte varför Banshee är så ovanlig?

Köpte den för 2 dagar sedan, och det är ju grym
Gillar den också, men toppfarten är inget att hurra åt tyvärr! Och på något sett känns den lite "tung" på vägarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in