2013-12-29, 19:32
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Låter bra! Ja man vill ju gärna flyga med raketerna upp och stanna där ett tag , lide skumpa på det så blir kvällen episk elr vad säger du ?

Det tror jag mycket väl! Ta det lugnt bara kompis så det inte blir för mycket bara
Citera
2013-12-29, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Det tror jag mycket väl! Ta det lugnt bara kompis så det inte blir för mycket bara

Inte flippa ur? det är ju klassiskt på Lyrica typ ut på krogen och spåra i god anda
Citera
2013-12-29, 20:23
Medlem
who-s avatar
Citat:
Inte flippa ur? det är ju klassiskt på Lyrica typ ut på krogen och spåra i god anda

Flippa ur kan du gärna göra. Bara nice det. Menade att ta det lugnt så det inte leder till någon OD med tanke på mängderna du ska ta samt alkohol
Citera
2013-12-29, 20:44
Medlem
Citat:
Flippa ur kan du gärna göra. Bara nice det. Menade att ta det lugnt så det inte leder till någon OD med tanke på mängderna du ska ta samt alkohol

OK! har nog tagit typ 2g och massor med alko inget jag gör om. Nu blir det nog 1 g några bärs lite champange så det är nog la lugnt :P
Citera
2013-12-29, 20:56
Medlem
who-s avatar
Citat:
OK! har nog tagit typ 2g och massor med alko inget jag gör om. Nu blir det nog 1 g några bärs lite champange så det är nog la lugnt :P

Ah det är ju lugna puckar det
Citera
2013-12-29, 21:02
Medlem
Citat:
Ah det är ju lugna puckar det

Kan knappt vänta känns det som vill ha nyårsafton just nu , men det är ungefär 48 timmar tills man peakar
Citera
2013-12-29, 21:53
Medlem
Hejsan!

Har en fundering över hur toleransen ökar och minska när man äter denna guds gåva.
Smacka i mig 1600mg igår och undrar hur lång tid det tar innan jag kan äta flera och uppnå samma effekt?

God fortsättning!
Citera
2013-12-29, 22:20
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjallpa
Hejsan!

Har en fundering över hur toleransen ökar och minska när man äter denna guds gåva.
Smacka i mig 1600mg igår och undrar hur lång tid det tar innan jag kan äta flera och uppnå samma effekt?

God fortsättning!

Vänta någon dag bara.
Citera
2013-12-29, 23:50
Medlem
who-s avatar
Citat:
Kan knappt vänta känns det som vill ha nyårsafton just nu , men det är ungefär 48 timmar tills man peakar

Kommer slå hårt den dagen
Citera
2013-12-30, 14:11
Medlem
Citat:
Kommer slå hårt den dagen

Vi räknar ner 24h kvar nu
Citera
2013-12-30, 16:51
Medlem
rhymenoceross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ritalinafina
Finns det nån grön nätsite eller liknande som säljer lyrica? O nej jag kan inte få det utskrivet? Någon gullig som vet??

Finns en tråd om GenericLyrica.org.

De har haft ett ofrivilligt uppehåll men är sedan några dagar på benen igen. Sjyssta killar som alltid levererar.

Mvh
Citera
2013-12-30, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenoceros
Finns en tråd om GenericLyrica.org.

De har haft ett ofrivilligt uppehåll men är sedan några dagar på benen igen. Sjyssta killar som alltid levererar.

Mvh

Dem var min nödplan, lyckades lösa nyårsgodiset i tid . Har inte blandat med alko på ett bra tag nu.

Tycker ni att man ska ta lyrren 1-2 timmar innan man börjar dricka ? eller när man redan börjat dricka vad fungerar för er ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in