2013-10-29, 22:40
Bannlyst
Tips på bra hörlurar från aliexpress?
Citera
2013-11-02, 21:52
Medlem
Någon som har koll på ifall de fortfarande inte släpper permission till att kolla in beatsen på Eforchina?

Gjort ett acc och kommenterat en produkt, bara att vänta och se eller är det dödsdömt?
Citera
2013-11-02, 23:06
Medlem
Gick inte att redigera föregående inlägg.

Alternativt ge mig tips på andra sidor (gärna konkreta länkar) till där man kan köpa Beats By Dre Wireless svarta!

Hade varit riktigt bra.

Fridens!
Citera
2013-11-03, 11:24
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrfjalar
Någon som har koll på ifall de fortfarande inte släpper permission till att kolla in beatsen på Eforchina?

Gjort ett acc och kommenterat en produkt, bara att vänta och se eller är det dödsdömt?
I nuläget verkar eForChina vara rädda att de ska ge "fel" person permission. Precis som DealExtreme var tvungna att sluta sälja Beats så är eForChina rädda att samma sak ska drabba dem. Just nu verkar de svara att de inte säljer Beats längre men det är givetvis en lögn.

Citat:
Ursprungligen postat av mrfjalar
Gick inte att redigera föregående inlägg.

Alternativt ge mig tips på andra sidor (gärna konkreta länkar) till där man kan köpa Beats By Dre Wireless svarta!

Hade varit riktigt bra.

Fridens!
FlyDream har jag hört både här på FlashBack och YouTube att det är en säljare som är bra. Pålitlig och säljer top notch kvalitet alltså AAA-kopia. FlyDream finns på DHGate. Har aldrig handlat där så jag vet inte riktigt. Jag tror att det här är länken till det du vill ha: http://www.dhgate.com/store/product/...161814311.html

I värsta fall så kan jag beställa åt dig från eForChina med Drop Shipping så åker hörlurarna direkt hem till dig.

EDIT: En stor skillnad mellan säljaren FlyDream och eForChina är att FlyDream skickar med EMS där de flesta sakerna fastnar i tullen medan eForChina kan du välja att få varorna med China Air Mail. Skulle varorna från eForChina fastna i tullen (har aldrig hänt för mig) så skulle tullen inte märka något för eForChina lägger Beatslådan i en helt annan låda. En värmepistolskartong eller något annat som tullen inte har något emot. Hoppas du förstod.
Senast redigerad av Amazonite 2013-11-03 kl. 11:28.
Citera
2013-11-22, 17:09
Medlem
Hundvalps avatar
När jag klickar på eForChina-länkar så får jag oftast upp en 404-sida. Går det att åtgärda på något sett?
Citera
2013-11-22, 21:54
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
När jag klickar på eForChina-länkar så får jag oftast upp en 404-sida. Går det att åtgärda på något sett?
Det är för att de har ändrat url:en till vissa produkter eller att produkten du är ute efter inte finns i deras sortiment längre. Men om du är medlem så är det ju bara att söka, inte behöver du några länkar.
Citera
2013-12-18, 02:46
Medlem
AaronHernandezs avatar
Tar gärna eForchinas beats by dr dre lista på pm om någon har den. Dvs länkar till beats by dr dre produkterna. Är vip där.
Citera
2013-12-18, 03:04
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AaronHernandez
Tar gärna eForchinas beats by dr dre lista på pm om någon har den. Dvs länkar till beats by dr dre produkterna. Är vip där.
Sök bara på deras sida på "beats" så kommer de flesta upp.
Citera
2013-12-18, 10:07
Medlem
AaronHernandezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite
Sök bara på deras sida på "beats" så kommer de flesta upp.

Ja men vill ha de med bäst kvalité. Vet att en posta en lista innan men hittar inte den nu.
Citera
2013-12-19, 02:57
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ja men vill ha de med bäst kvalité. Vet att en posta en lista innan men hittar inte den nu.
Jag hade en lista förut men jag lade ner den sidan. Kolla bara på priset. Ju högre pris, desto bättre kvalitet.
Citera
2013-12-19, 09:18
Medlem
AaronHernandezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amazonite
Jag hade en lista förut men jag lade ner den sidan. Kolla bara på priset. Ju högre pris, desto bättre kvalitet.

Ska göra det. Varför la du ner sidan? Något speciellt? Beställde du där ifrån nån gång? Hur var kvalitén?
Citera
2013-12-29, 21:20
Medlem
Amazonites avatar
Citat:
Ska göra det. Varför la du ner sidan? Något speciellt? Beställde du där ifrån nån gång? Hur var kvalitén?
Brist på tid att uppdatera sidan med nya hörlurar. Det släpptes ju nya en gång i veckan i princip.

Jag beställde många gånger. Det var som förväntat. De billiga var skräp och de dyra var riktigt bra. Ett par Beats Studio från eForChina fick mina kompis att lämna tillbaka sina äkta par för att han tyckte kopiorna hade bättre bas. Man ser på bilderna och på priset hur bra kvaliteten är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in