2013-12-02, 19:55
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Man får hoppas att iom med att det inom en snar framtid kommer finnas både O'Learys, AllStar och Pitchers att det blir mer variation på vilka matcher som visas, tidigare har man varit lite begränsad på vad man kan titta på när man är ute eftersom det i princip bara är Pitchers som visar matcher.

De har väl samma kanaler så det blir nog inte så mycket skillnad skulle jag tro. Dessutom vill ju majoriteten av gästerna ändå bara se Man U, Arsenal och Chelsea.
Citera
2013-12-02, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slumlord
De har väl samma kanaler så det blir nog inte så mycket skillnad skulle jag tro. Dessutom vill ju majoriteten av gästerna ändå bara se Man U, Arsenal och Chelsea.

Inte jag. Jag vill inte se skitfotboll alls utan MMA
Citera
2013-12-08, 01:28
Medlem
Pritchards avatar
Citat:
Man får hoppas att iom med att det inom en snar framtid kommer finnas både O'Learys, AllStar och Pitchers att det blir mer variation på vilka matcher som visas, tidigare har man varit lite begränsad på vad man kan titta på när man är ute eftersom det i princip bara är Pitchers som visar matcher.

Glöm inte bort att World of Beer finns (får väl räknas som sportbar). Men man kan väl tänka sig att Wob är dödsdömda nu med både Allstar och (snart) O'Learys i stan.
Citera
2013-12-08, 16:29
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pritchard
Glöm inte bort att World of Beer finns (får väl räknas som sportbar). Men man kan väl tänka sig att Wob är dödsdömda nu med både Allstar och (snart) O'Learys i stan.

Satt på WoB och kollade fotboll i går eftermiddag. Det var ganska glest med folk, men efter 17 började lokalen fyllas upp med matgäster så de kanske klarar sig ändå då det verkar gå en del folk dit som inte intresserar sig för sport.
Citera
2013-12-10, 19:27
Medlem
Pluto stänger efter nyår ett antal månader framåt, och ska sen bli klubb för 21+. Inga fler ungdomsställen kvar i stan, jävla stor lucka i marknaden...
Citera
2013-12-11, 09:32
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Pluto stänger efter nyår ett antal månader framåt, och ska sen bli klubb för 21+. Inga fler ungdomsställen kvar i stan, jävla stor lucka i marknaden...

Varför har det blivit så tro? Känns jävligt konstigt att det nu endast kommer finnas Å och BoB som släpper in 18-åringar, och då endast på fredagar tror jag.
Citera
2013-12-14, 21:58
Medlem
SaintJonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu

Har inte det ryktet funnits ett par år? Efter varje nyår ska dom konka eller stänga igen?

Iofs. så kanske det va därför dom öppnade upp Folkets.
Vart har du hört det?
Citera
2013-12-15, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaintJonah
Har inte det ryktet funnits ett par år? Efter varje nyår ska dom konka eller stänga igen?

Vart har du hört det?

Det är officiellt, står på deras facebook, och det har ryktats om det bland personalen i någon månad.
Citera
2013-12-15, 14:36
Medlem
Citat:
Varför har det blivit så tro? Känns jävligt konstigt att det nu endast kommer finnas Å och BoB som släpper in 18-åringar, och då endast på fredagar tror jag.

Pitchers också förvisso, men ingen av dom är direkt klubbar. Ungarna kommer ju vilja dansa

Tror att det har att göra med att 18åringar inte köper mycket på krogen. Kommer dock bli svårt att konkurrera med BMB för Pluto tror jag. Ska bli intressant och se om BMB sänker åldersgränsen nu eller om det kommer komma ett nytt ställe som tar upp 18åringarna.
Citera
2013-12-18, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaintJonah

Vart har du hört det?

De har inte konkat. Nya ägare (som ligger bakom andra krogar i stan) som köpt upp klubben.
Endast några få månader ombyggnaden pågår för att öppna till våren med högre åldersgräns som redan skrivits i tråden. Ska visst gå på några miljoner så lär bli en rejäl förvandling.

På tal om Blue Moon så har Stureplansgruppen försökt sälja stället väldigt länge.
Citera
2013-12-28, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krispkrasp
De har inte konkat. Nya ägare (som ligger bakom andra krogar i stan) som köpt upp klubben.
Endast några få månader ombyggnaden pågår för att öppna till våren med högre åldersgräns som redan skrivits i tråden. Ska visst gå på några miljoner så lär bli en rejäl förvandling.

På tal om Blue Moon så har Stureplansgruppen försökt sälja stället väldigt länge.
Vem är ägaren då som äger andra krogar om jag får fråga?
Citera
2013-12-29, 11:02
Medlem
SaintJonahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krispkrasp

Gissar på att det är samma äger som Frank och Hatten då eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in