2013-12-28, 14:44
Medlem
chebmamis avatar
Fick hem 15 extra albuterol-tabletter när jag gjorde min senaste beställning på AAS. Jag har ingen aning om vad albuterol gör med kroppen eller vad som händer. Det enda jag vet är att man kan använda det med fördel vid deff/fettförbränning, och att det liknar clen, som jag inte heller har någon vidare koll på.

Hört folk som orkat hur mycket som helst och börjat skaka vid överdosering.

Har det fettförbrännande egenskaper rent fysiologiskt? Har inte hittat mycket när jag sökt på det tyvärr.
Citera
2013-12-28, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Fick hem 15 extra albuterol-tabletter när jag gjorde min senaste beställning på AAS. Jag har ingen aning om vad albuterol gör med kroppen eller vad som händer. Det enda jag vet är att man kan använda det med fördel vid deff/fettförbränning, och att det liknar clen, som jag inte heller har någon vidare koll på.

Hört folk som orkat hur mycket som helst och börjat skaka vid överdosering.

Har det fettförbrännande egenskaper rent fysiologiskt? Har inte hittat mycket när jag sökt på det tyvärr.

Läs på om clenbuterol, så får du ett hum om vad det är.
Citera
2013-12-28, 17:17
Bannlyst
Rekommenderar ni att man ska köra Dianabol 50 mg på morgonen eller ska man dela upp dosen 25 mg på morgonen och 25 mg runt 7-8 timmar senare? tar levern mindre stryk då? och får man bättre/sämre resultat av att dela på dosen?

MVH.
Citera
2013-12-28, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Sitter och trycker i mig godis och tuggar som bara den. Upptäcker att jag börjar få pump i "tuggmusklerna"(De precis vid tinningen, som syns när man tex tuggar tuggummi)

Någon mer än jag som upplever det här rätt ofta när man går på AAS?

hahaha samma här ,
Citera
2013-12-28, 18:19
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girl-fit
Hej

Tips på en fungerande fettbrännare som har kort spårbarhet?

Spelar ingen roll om det är steroid eller något dopingklassat tillskott bara det verkligen fungerar, behöver inte vara det bästa eller billigaste utan bara den har kort spårbarhet.

tacksam för tips!

Antar helt fräckt av nicket att du är tjej? DNP om du är beredd på risken för sterilitet som det pratats om. Bevis vet jag inte o lägger ingen värdering på. DNP är underbart, tappade nästan 8 kg på tre veckor sist.

Annars är väl clenbuterol bra, där är jag inte insatt i doser alls. Men det finns trådar om det.
Citera
2013-12-28, 20:18
Medlem
Hmm... Rätt länge varit inne på att köra en oral only anavar-kur för att få lite extra styrka och pump.
Men nu börjat kika på OT+Proviron och eventuella upplägg.
Icke aromatiserande så mindre risker för gyno, och om de väl kommer så kör jag letro + nolva och proviron.
OT känns även bra eftersom jag lärt att det bygger även lite massa i motsats till anavar.

Kurar för första gången så tänkte mig 50/50. Lagom dos för en färsking? Även ligga på 50 ed proviron kuren igenom för välmåendet och måhända minska risken för gyno.
Kör en pct på nolva, front på 60mg och därefter 20 mg ed i 30 dagar.
Kör leverskydd en månad innan kur och samma efter, sen kuruppehåll i minst 90 dagar.

Spontana tankar, hur toxic är OT mot levern? Värre än dboll eller mildare?
Citera
2013-12-28, 20:24
Medlem
vet inte om jag är inne på helt fel nu , men har något hänt med madman ? han svarar ej på mejl efter att man har skickat pengarna bruka han vara sån ? har för mig att han är ganska snabb på mejl och väääldigt grön
Citera
2013-12-28, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inkblaster
Hmm... Rätt länge varit inne på att köra en oral only anavar-kur för att få lite extra styrka och pump.
Men nu börjat kika på OT+Proviron och eventuella upplägg.
Icke aromatiserande så mindre risker för gyno, och om de väl kommer så kör jag letro + nolva och proviron.
OT känns även bra eftersom jag lärt att det bygger även lite massa i motsats till anavar.

Kurar för första gången så tänkte mig 50/50. Lagom dos för en färsking? Även ligga på 50 ed proviron kuren igenom för välmåendet och måhända minska risken för gyno.
Kör en pct på nolva, front på 60mg och därefter 20 mg ed i 30 dagar.
Kör leverskydd en månad innan kur och samma efter, sen kuruppehåll i minst 90 dagar.

Spontana tankar, hur toxic är OT mot levern? Värre än dboll eller mildare?

på din fråga angående hur dboll är mot levern gentemot OT så är dbollen mkt värre
Citera
2013-12-28, 22:15
Medlem
Nu är ju inte detta någon nybörjarfråga direkt

DP, CL eller LL tren a?

Svårt att bestämma mig
Citera
2013-12-28, 23:42
Medlem
CrazyAsFucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabkozza
på din fråga angående hur dboll är mot levern gentemot OT så är dbollen mkt värre

Mg för mg kanske det är mycket värre. Men många öser ju på med OT så de kommer upp i doser som helt klart botde motsvara skadan en normal dbolkur ger.

Jag är dock sjukt nyfiken på hur toxiskt det är för levern? Vad motsvarar det mot alkohol. Säg att man dricker sig till 1, 5-2 promille varje dag i sex veckor. Är det mindre skadligt än dbol 50mg samma tid?
Citera
2013-12-29, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrazyAsFuck
Mg för mg kanske det är mycket värre. Men många öser ju på med OT så de kommer upp i doser som helt klart botde motsvara skadan en normal dbolkur ger.

Jag är dock sjukt nyfiken på hur toxiskt det är för levern? Vad motsvarar det mot alkohol. Säg att man dricker sig till 1, 5-2 promille varje dag i sex veckor. Är det mindre skadligt än dbol 50mg samma tid?

Haha, 1,5-2 promille varje dag, oja det är nog mer skadligt mot levern än 50/50 dbol.
Men, det är ju rätt individuellt, dock med den promillen varje dag så låter det rätt uppenbart.

Jag å andra sidan dricker nästan aldrig p.g.a min träning.
Citera
2013-12-29, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashacash
Nu är ju inte detta någon nybörjarfråga direkt

DP, CL eller LL tren a?

Svårt att bestämma mig

DP, helt klart. Dock fel tråd att ta upp detta i.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in