2013-12-27, 23:39
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Läs gm:s sista sms den 29/7 kl. 10:01:39 så kanske du förstår att inga rollspelslekar har föregått mordet. MJ mördades i sin säng när hon låg och sov - och det var inget vådaskott.
Jodå, jag har läst det och jag har även läst helheten i Ms msn med div herrar som dateras till den 28/7.

Det sms som du påtalar är rätt tunnt om man jämför det med Ms msnchatt natten till den 28/7.
Citera
2013-12-27, 23:42
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Läs gm:s sista sms den 29/7 kl. 10:01:39 så kanske du förstår att inga rollspelslekar har föregått mordet. MJ mördades i sin säng när hon låg och sov - och det var inget vådaskott.
M bestämde träff med en kille som gillade hotlekar och M chattar om brutal våldtäktslek och införskaffning av rekvisita till sexlekar.

Om jag spånar så tror jag att det var ett olyckligt vårdaskott i en sexlek.
Citera
2013-12-27, 23:44
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Föreslår du att GM skulle ha dolt brottet efter bästa förmåga, och lämnat spår av det samtidigt? Då kunde han lika gärna ha lämnat sängen blodig och obäddad.
Förstår du att ingen alt. gm sätter i gång att bädda och dona för att uppskjuta/omöjliggöra upptäckt samtidigt som han utsätter sig för högst påtagliga risker att upptäckas under pågående arbete med sina verklighetsfrånvända bestyr vilka inbegriper att han tvingas återvända till brottsplatsen efter att ha forslat bort liket? - I detta fall har också din alt. gm behållit MJ:s mobil så länge att han från Stora Höga N avsänder ett sms till FS precis den tid FS sagt att han återvänt från sina gastar - allt medan MJ:s bil sedan minst 3,5 h stått parkerad i Stora Höga.
Citera
2013-12-27, 23:46
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tulpanpernilla
M bestämde träff med en kille som gillade hotlekar och M chattar om brutal våldtäktslek och införskaffning av rekvisita till sexlekar.

Om jag spånar så tror jag att det var ett olyckligt vårdaskott i en sexlek.
Sms:et brännmärker FS som gm och tråden är inte längre betjänt av varken sexlekar eller bilder från privata arkiv.
Citera
2013-12-27, 23:48
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Förstår du att ingen alt. gm sätter i gång att bädda och dona för att uppskjuta/omöjliggöra upptäckt samtidigt som han utsätter sig för högst påtagliga risker att upptäckas under pågående arbete med sina verklighetsfrånvända bestyr vilka inbegriper att han tvingas återvända till brottsplatsen efter att ha forslat bort liket? - I detta fall har också din alt. gm behållit MJ:s mobil så länge att han från Stora Höga N avsänder ett sms till FS precis den tid FS sagt att han återvänt från sina gastar - allt medan MJ:s bil sedan minst 3,5 h stått parkerad i Stora Höga.
M var ju aktiv för rollspel och det finns ju inget bevis till att hon inte själv arrangerat rekvisitan i en våldslek.
Citera
2013-12-27, 23:52
Medlem
Tulpanpernillas avatar
Citat:
Sms:et brännmärker FS som gm och tråden är inte längre betjänt av varken sexlekar eller bilder från privata arkiv.
Men trots allt så finns det med i förundersökningen. Det är bara att svälja att M hade en böjelse för sexrollspel.
Senast redigerad av Tulpanpernilla 2013-12-27 kl. 23:55.
Citera
2013-12-27, 23:55
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Nej, för jag ser inte att han behöver återvända till BP.
Citera
Avslutad
Citat:
Ja, för polisen hade upptäckt det vid BU i augusti, inte en privatperson i januari fem månader senare.
Eller också planterade gm inga bevis mot FS - trots att gm hade tillgång till FS bostad - för att FS själv är gm.
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Tvärtom, SMS friar FS.
Citera
2013-12-28, 00:02
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Nej, för jag ser inte att han behöver återvända till BP.
Om han ska slippa liklukt i sin bil måste han det. - Och är det så att han struntar i denna lilla petitess så förstår jag inte varför han måste dölja mordet inne i MJ:s sovrum och "fördröja upptäckten"! - Men detta är som sagt överspelat i och med framtagandet av det sms som FS avsände och in i det längsta förnekade.
Citera
2013-12-28, 00:04
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Eller också planterade gm inga bevis mot FS - trots att gm hade tillgång till FS bostad - för att FS själv är gm.
Nej, han skickade beviset till sig själv i form av ett oövertänkt sms.
Citera
2013-12-28, 00:06
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Tvärtom, SMS friar FS.
Nej, det sista sms:et binder honom också till sms:en till systern; samtliga sms tänkta som villospår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in