Citat:
Ursprungligen postat av
Osynlige.Mannen
Och hur bultar man fast ett skåp i de skokartongerna? På Sparta vore det enkelt då det är gjutet i stadig 70-tals DDR-betong. Men att få tillstånd från AF Bostäder vore nog värre...
Som sagt, från svart till vitt, välj plats på skalan själv.

(Vapen med tillstånd och rätt förvarat, via vapen med tillstånd men felaktigt förvarat till vapen utan tillstånd, felaktigt förvarat).
(I saken: Jag tror att man kan ställa ett skåp på marklägenheterna utan större bekymmer, de här husen står på platta. Att få upp ett skåp på andra våningen vi trappan känns ju spännande, bara det. Men oj vad vi spårar ur nu, i alla fall innan vi vet hur det ligger till. Vet vi ens vad det varit för vapen?)