Citat:
Ursprungligen postat av
bjursa
Det finns män i detta delforum vars enda syfte är att reta kvinnor, och kvinnor som mysmari vars enda syfte är att reta män. Båda sidor har viss framgång. De lyckas reta upp omgivningen.
Jag reagerar givetvis mer på mysmari än på idioter till män av det enkla skälet att jag är man d.v.s. en måltavla för mysmari. Idioterna till män har inte mig som måltavla. Alltså så reagerar jag inte lika ofta eller lika mycket. Det här är väl enkelt att förstå? Basal psykologi helt enkelt.
Mysmari är en komplett idiot, som främst kör med allmänt trams, som verkar sakna all förmåga ens resonera sakligt i ett enda inlägg, och som ständigt kör med insinuationer och andra typer av personangrepp. Denna form av idioti verkar med andra ord finnas hos både könen.
Just därför som jag blir så irriterad. Trots att jag diskuterar seriöst och är intelligent så blir jag bara bemött med trams av mysmari.
Ok, fast även jag har läst mysmaris trådstarter och många av hennes inlägg, även om jag inte som du vecklat in mig i nån närmre diskussion med henne. Så om man tittar objektiv på alla debattörer på denna forumsdel oavsett könstillhörighet – efter bästa förmåga–*så tycker jag hon på intet vis närmar sig en "debattör" som polakolera ex. Hon har ett mål i sikte i det hon skriver, hon ägnar sig inte åt direkta personpåhopp, så nej, jag tycker inte hennes insatser förtjänar denna typ av kritik.
För hela forumets bästa borde man hoppa på dem som mest förtjänar det.
Så hade det suttit en "kvinna" här och skrivit bögjävel, kuk och din jävla värdelösa antifeministpung.
I var och varannat inlägg hade hen fått se på fan från mitt tangentbord.
Tips! skit i de som du tycker tramsar, sätt dem på ignore.