2013-12-25, 13:55
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Håller med. Vet flera som sabbat magen på orala (magkatarr och magsår). Jag rekommenderar verkligen att man sätter in omeprazol så fort man märker antydan till sura uppstötningar under pågående kur.

Jag fick magkatarr/början till magsår av roa, käkar omeprazol, fungerar kanonbra, matlusten tillbaka på 30 min igen.
Citera
2013-12-25, 19:03
Medlem
chebmamis avatar
Sitter och trycker i mig godis och tuggar som bara den. Upptäcker att jag börjar få pump i "tuggmusklerna"(De precis vid tinningen, som syns när man tex tuggar tuggummi)

Någon mer än jag som upplever det här rätt ofta när man går på AAS?
Citera
2013-12-26, 06:17
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Håller med. Vet flera som sabbat magen på orala (magkatarr och magsår). Jag rekommenderar verkligen att man sätter in omeprazol så fort man märker antydan till sura uppstötningar under pågående kur.

Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Jag fick magkatarr/början till magsår av roa, käkar omeprazol, fungerar kanonbra, matlusten tillbaka på 30 min igen.

Inolaxol funkar mycket bra på mig. Har haft magkatarr 3 gånger, alla gångerna efter en rysskur.
Citera
2013-12-26, 08:15
Medlem
Ålder:
25

Vikt:
cirka 105kg

Längd:
180cm

Uppskattad BF%:
15%

Medicinska problem:
-

Styrkestats, bänk, böj och mark:
Böj 220kg
Mark 240kg
Bänk 130kg

Nuvarande kostupplägg:
Håller på att deffa:

250-300g protein, cirka 2500 kcal (mest kolhydrat utöver proteinet)

Träningserfarenhet:
Tränat cirka 10 år, mest styrketräning

Tidigare kurer:
Oral turinabol 60/60 (pågående)

Eget förslag till kur:
Dag 1 Testo E från NP, fronta 2 stick med 500mg sedan 250mg var femte dag i totalt 10 veckor

Eget förslag till PCT:
Dag 61 Nolva (Lionlab)160mg
Dag 62-92 Nolva (Lionlab) 20mg

Mål med kuren:
Att behålla all massa och styrka medan jag deffar färdigt

Jag hinner inte färdigt med deffen under nuvarande OT-kur vilket jag misstänkte från början, jag vill därför köra testo och köra PCT först när jag är färdigdeffad (efter OT- + testokurerna)

Hur låter detta för er mer erfarna? Statsen ovan är alltså troliga stats om 1 månad när OT-kuren är färdig.
Citera
2013-12-26, 18:03
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinennn
Ålder:
25

Vikt:
cirka 105kg

Längd:
180cm

Uppskattad BF%:
15%

Medicinska problem:
-

Styrkestats, bänk, böj och mark:
Böj 220kg
Mark 240kg
Bänk 130kg

Nuvarande kostupplägg:
Håller på att deffa:

250-300g protein, cirka 2500 kcal (mest kolhydrat utöver proteinet)

Träningserfarenhet:
Tränat cirka 10 år, mest styrketräning

Tidigare kurer:
Oral turinabol 60/60 (pågående)

Eget förslag till kur:
Dag 1 Testo E från NP, fronta 2 stick med 500mg sedan 250mg var femte dag i totalt 10 veckor

Eget förslag till PCT:
Dag 61 Nolva (Lionlab)160mg
Dag 62-92 Nolva (Lionlab) 20mg

Mål med kuren:
Att behålla all massa och styrka medan jag deffar färdigt

Jag hinner inte färdigt med deffen under nuvarande OT-kur vilket jag misstänkte från början, jag vill därför köra testo och köra PCT först när jag är färdigdeffad (efter OT- + testokurerna)

Hur låter detta för er mer erfarna? Statsen ovan är alltså troliga stats om 1 månad när OT-kuren är färdig.

Ser bra ut, hade själv rekomenderat 12 veckor, men kör du på 10.
Kör på!
Citera
2013-12-26, 19:39
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Sitter och trycker i mig godis och tuggar som bara den. Upptäcker att jag börjar få pump i "tuggmusklerna"(De precis vid tinningen, som syns när man tex tuggar tuggummi)

Någon mer än jag som upplever det här rätt ofta när man går på AAS?
Jag har ofta det problemet. Sega proteinbars är ibland omöjliga att äta. :-P
Citera
2013-12-26, 19:41
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fez
Jag har ofta det problemet. Sega proteinbars är ibland omöjliga att äta. :-P

Tycker det blir extremt när man går på AAS jämfört utan. Proteinbars är en utav grejerna, ja.
Citera
2013-12-26, 22:18
Medlem
Hur upplever ni att styrkan ökar på mast? Vill undvika orala.

Edit: och tren är inget alternativ då jag mår redigt dåligt på det, även i låga doser.
Senast redigerad av proficio 2013-12-26 kl. 22:26.
Citera
2013-12-26, 22:27
Medlem
Fek-ALis avatar
Tryckte in 2 ml Deca i högra axeln för någon dag sedan. Aspirerade och allt men tror jag satte kanylen lite högt upp i axeln. Kom inget blod när jag aspirerade men när jag drog ut kanylen rann det ut en hel del mörkt blod från injektionsstället.

Vad var detta som hände och var dessa 2 ml bortkastade (om det kanske var det som rann ut igen)??

Ingen direkt smärta idag men just efter tillfället då jag satte kändes en rejäl smärta i axeln och armen.

SÅ frågan, vad hände och bör jag sätta 2 nya ml???
Citera
2013-12-26, 23:11
Medlem
chebmamis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fek-ALi
Tryckte in 2 ml Deca i högra axeln för någon dag sedan. Aspirerade och allt men tror jag satte kanylen lite högt upp i axeln. Kom inget blod när jag aspirerade men när jag drog ut kanylen rann det ut en hel del mörkt blod från injektionsstället.

Vad var detta som hände och var dessa 2 ml bortkastade (om det kanske var det som rann ut igen)??

Ingen direkt smärta idag men just efter tillfället då jag satte kändes en rejäl smärta i axeln och armen.

SÅ frågan, vad hände och bör jag sätta 2 nya ml???

Om någon olja rann ut kan ingen svara på. Du träffade ett blodkärl som sprack på vägen in, och när du drog ut nålen rann blodet således ut. Händer rätt ofta.

Om du hade sett oljan rinna ut kunde du ju anta hur mycket det var. Jag hade struntat i att sätta ytterligare olja.
Citera
2013-12-26, 23:37
Medlem
Fek-ALis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Om någon olja rann ut kan ingen svara på. Du träffade ett blodkärl som sprack på vägen in, och när du drog ut nålen rann blodet således ut. Händer rätt ofta.

Om du hade sett oljan rinna ut kunde du ju anta hur mycket det var. Jag hade struntat i att sätta ytterligare olja.

Så med andra ord var det ingen större fara det som hände?
Tack för svar.
Citera
2013-12-27, 02:06
Bannlyst
tja, undra om någon kan hjälpa mig med ett kur upplägg.

Decabol British dragon 10ml 250mg.
Testabol British dragon 10ml 250mg.
Sustanon British dragon 1ml 250mg 3st
Testo Propionate British dragon 1m 250mg 3st
Azolol British Dispensary 56st 5mg
Nolvadex Hubei 20mg 30st

Uppskattar all hjälp !!
är de något är de bara fråga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto