2013-11-23, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strangeflower
Träna upp lårmusklerna, för dom behövs. Sätter mig ibland på huk och rider honom på det viset, kan då vara bra ha nåt att hålla i, så man inte tappar balansen. Soffan är perfekt. Upp och ner, cirkla lite, rör på höfterna och jobba med fittmusklerna, krama, kläm etc. Man får jobba en del, vardagsmotion kallar jag det. Bra med fart ska det vara också, man hittar tillslut ställningen/postionen där man får upp farten utan problem. Att han ligger vid sängkanten och du kan ha ena benet på golvet, borde ge dig mer kontroll över rörelserna.

Här hemma är det uppskattat med omvänd version. Sitter med ryggen mot honom och svankar så han får bra insyn. Även bra om man har lite brått, för fort går det.

edit:
Har en rejält välutrustad man här hemma med, men har inte haft några större problem med hans längd då jag gillar när han stöter i botten på mig. Men i början, innan jag vant mig riktigt räddade en mjuk, flexibel svank mig, från att bli stel i rörelserna och inte kunna ta så mycket av hans kuk. Att typ, stå på alla fyra, med hans kuk i sig och kunna vicka/svanka relativt snabbt (fram och tillbaka(upp och ned med höfterna) över kuken, gör att stimulansen blir lite intensivare.
Dags att träna låren lite extra då!
Tack så mycket!
Citera
2013-11-24, 12:58
Medlem
Epr0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mums-mumsigt
Ja jag har haft sex med en kille so far , han är riktigt duktig , men jag tror han mer tycker det är "retsamt" när jag håller på för han brukar hårdna till så att han får ont när han är i mig.. vilket han löser riktigt effektivt^^

Men är porr enda lösningen så är det bara att börja iakta, tack!

Jag har också problem med lite ståndsmärtor... För mig beror det på lite för trång förhud och en kort sträng. Massa glidmedel löser det dock, av flera anledningar. Dels så blir ju givetvis friktionen mindre, men penisens hud mjukas upp lite också vilket gör den smidigare och lite mer uttänjbar :P

Vidare till ställningen. Som föregående talare, bind fast han! Sen så borde du testa att luta dig lite bakåt under ridningen, sätt dina händer strax över hand knän så får du en bra vinkel. Det är min sambos favorit iaf :P
Citera
2013-11-24, 13:07
Medlem
Ett tips, använda centimetrarna. Jag blir så jävla less på kvinnor som bara "gnuggar" för att själv uppnå njutning och stimulera sin klitta. Det heter "rida" men kära kvinnor rid då på riktig för i helvete.

Men varma och vänliga hälsningar,

Kjell från Norrland.
Citera
2013-12-25, 06:12
Medlem
chingonaas avatar
sitt på huk istället, och knulla han upp och ner upp och ner! det är lite jobbigt men skönt och jävligt skön för killen och nice att se för honom, och sen kan du göra exakt samma sak med ryggen mot honom
(reverse cowgirl.. (min snubbe dör varje gång jag rider han så) hahah
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in