2013-12-24, 16:05
Medlem
LuudaM-DOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allstars
Till alla er som funderar på att köpa ny champ så kan jag starkt rekommendera gragas. Så jävla rolig champ, tankig, bra dmg, och samtidigt smidigt samt att hans ulti är bra mot ganks/tf. Har ni andra någon att rekommendera?

Gragas är en av mina favoriter med : ) Han och ziggs är mina 2 favoriter mid.. så testa ziggs om du ej lirar honom.
Citera
2013-12-24, 19:31
Medlem
Kan man bli inactive nu under preaeason? Kommer inte kunna spela på nästan 3 veckor, pallar inte förlora lp och troligtvis åka ned en division
Senast redigerad av Questforanswer 2013-12-24 kl. 19:33.
Citera
2013-12-24, 20:18
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questforanswer
Kan man bli inactive nu under preaeason? Kommer inte kunna spela på nästan 3 veckor, pallar inte förlora lp och troligtvis åka ned en division

tror du behöver vara borta en månad för att tappa nån lp.
Citera
2013-12-24, 20:59
Medlem
TheReefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
tror du behöver vara borta en månad för att tappa nån lp.
28 dagar, efter det tappar man lp var 7de dag
Citera
2013-12-24, 21:04
Medlem
MrWalross avatar
Vad tycker ni om syndra?
Funderar på att köpa henne snart, hon har amazing burst känns det som, men är hon svår att bemästra`?
Solo q gold 1 lirare frågar-
Citera
2013-12-24, 21:11
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
Vad tycker ni om syndra?
Funderar på att köpa henne snart, hon har amazing burst känns det som, men är hon svår att bemästra`?

Helvetes jävla assvår men skitrolig att spela. Värd ett köp men ta det lite lugnt innan du börjar kämpa i solo q med henne, hon kräver väldigt bra mechanics och att man spelat henne en del. Se henne som Vayne fast mage. Fast mer viable. Öh, ja.
Citera
2013-12-24, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Questforanswer
Nej på din fråga och sen spelar det ändå ingen roll om du skulle tappa lp för dem kommer ändå reseta laddern snart.

Citat:
Vad tycker ni om syndra?
Hon är ftp den här veckan så du kan testa henne och se vad du tycker har själv aldrig spelat henne men har mött henne ett flertal gånger och hon är riktigt jobbig att möta i lane.
Senast redigerad av Ishu 2013-12-24 kl. 21:14.
Citera
2013-12-24, 21:27
Medlem
irkens avatar
Citat:
Vad tycker ni om syndra?
Jag tycker hon är grymt rolig, men precis som dem två föregående posterna har påpekat har hon väldig hög skillcape då hon har "tricks" och det är inte direkt en champion man kan lira 1-2 gånger innan man är bra.

Hon är sjukt svår att bemästra för det är så mycket att hålla koll på, du KAN få sjukt hög burst om du får ut 2 stycken spheres med din q, men det är sjukt svårt att hålla reda på faktiskt.
Citera
2013-12-24, 21:35
Medlem
Jahauuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Jag tycker hon är grymt rolig, men precis som dem två föregående posterna har påpekat har hon väldig hög skillcape då hon har "tricks" och det är inte direkt en champion man kan lira 1-2 gånger innan man är bra.

Hon är sjukt svår att bemästra för det är så mycket att hålla koll på, du KAN få sjukt hög burst om du får ut 2 stycken spheres med din q, men det är sjukt svårt att hålla reda på faktiskt.

Jag tycker att hon är en av de svåraste gubbarna, men alla svåra gubbar är ju väldigt roliga (Zed/Lee/Vayne)

Hade en gång en syndra i mitt lag som blev riktigt feedad, och motståndarna utbrister "Play a real champ, one button noob!" (Kan poängteras att det här var DIII + iaf. Tror aldrig jag har skrattat så hårt medans jag lirat League. Underbart game)
Citera
2013-12-25, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ishu
Nej på din fråga och sen spelar det ändå ingen roll om du skulle tappa lp för dem kommer ändå reseta laddern snart.

Kommer även antalet spelade matcher återställas? Eller är det bara ranken som återställs?
Citera
2013-12-25, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allstars
Kommer även antalet spelade matcher återställas? Eller är det bara ranken som återställs?
Antalet matcher återställs också.
Citera
2013-12-25, 01:54
Medlem
Hej.

är på level 10. Alltså kortfattat jag är noob. Men har kommit igång ganska bra ändå. Förutom en sak - spela tank.
jag har försökt med framförallt Shen och Maphite att spela tank med, men det slutar alltid med soak.

Hur ska man spela tank? Vad ska man köpa och tänka på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in